نرم افزار عیب یابی گوشی بلک بری پریو در گوگل پلی منتشر شد

بلک بری که به تازگی با عرضه اولین گوشی اندرویدی خود به نام پریو ( Priv ) قدم به دنیای گوشی های اندرویدی گذاشته است ، یک اپلیکیشن مخصوص عیب یابی برای این گوشی در گوگل پلی استور منتشر کرد.این کارشناس مجازی به خوبی قادر است تا ایرادات و نواقص احتمالی بلک بری پریو را به کاربر نشان داده و وی را برای رفع عیب راهنمایی نماید.

برنامه ی کارشناس مجازی بلک بری (BlackBerry Virtual Expert) هم اکنون در گوگل پلی استور در دسترس است. این برنامه تست های تشخیصی را بر روی قسمت های خاصی از بلک بری پریو اجرا می کند. ۱۸ بخش مجزا که با این برنامه تست می شوند عبارتند از: دوربین، فلش دوربین، صفحه نمایش، کیبورد، کیپد اصلی، کلیدهای جانبی، اسلایدر، تاچ اسکرین، بلندگوی گیرنده، بلندگو، هدست استریو، میکروفن، ویبراتور، استتوس ال ای دی، کانکتور یو اس بی، پورت یو اس بی، سنسور نور و سنسور مجاورت.

هنگامی که این تست کامل انجام می شود، امتیازی که هریک از بخش ها بدست آورده اند را مشاهده خواهید کرد؛ اگر نتیجه ی هریک از این تست ها مشکل داشته باشد، بلک بری این پیشنهاد را می دهد که با اپراتور خود تماس بگیرید و نتایج این آزمون تشخیصی را به آنها نشان دهید.

مزیتی که این برنامه دارد و شخص را به منظور دانلود آن تشویق می کند، تشخیص بی طرفانه ی آن است. به این ترتیب به شما کمک می کند که مشکل گوشی پریو خود را تشخیص دهید. این احتمال هم وجود دارد که بلک بری بخواهد این برنامه را برای کار بر روی گوشی های اندرویدی عرضه کند. مدیر عامل شرکت بلک بری (John Chen) از این موضوع خبر داده است که امسال حداقل یک گوشی بری با سیستم عامل منبع باز گوگل طراحی می کند. احتمالا این مدل مذکور با اسم رمز Vienna شناخته می شود.

برنامه ی کارشناس مجازی بلک بری هم اکنون در گوگل پلی استور در دسترس است و دانلود آن به صورت رایگان صورت می پذیرد.

BlackBerry-Virtual-Expert

BlackBerry Virtua Expert

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: بلک بری
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۵ مگابایت

در صورتی که دانلود از گوگل پلی برای شما مقدور نیست می توانید از وب سایت های زیر برای تبدیل لینک گوگل پلی به فایل دانلودی مستقیم ، کمک بگیرید :

apk-dl | evozi | Apkleecher | downloader-apk

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فاطمه اسلام پناه

    عالی