شیائومی Redmi 3 رسما معرفی شد؛ صفحه‌ نمایش ۵ اینچی HD و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی

کمپانی چینی شیائومی رسما از جدیدترین گوشی خود، Redmi 3 رونمایی کرد. گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۳ ( Xiaomi Redmi 3 ) مجهز به یک صفحه‌ نمایش  ۵ اینچی HD و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در زیر قاب محصول جدید شیائومی از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۶ استفاده شده که دارای پردازنده‌ی ۸ هسته ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ خواهد بود. در این موبایل قرار است از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی رام استفاده گردد. البته برای کاربرانی که می‌خواهند فضای بیشتری برای ذخیره‌ی فایل‌های خود داشته باشند یک درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی نیز تعبیه شده که می‌توانند تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه را افزایش دهند. همچنین درون موبایل اسلات دوگانه هیبرید سیم کارت کار گذاشته شده است.

 در عقب گوشی شیائومی ردمی ۳ (Xiaomi Redmi 3) یک دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به کار رفته که دارای روزنه‌ی f/2.0 و PDAF خواهد بود که اجازه می‌دهد دوربین در ۰.۱ ثانیه فوکوس کند. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار داده شده تا بتوانید تصاویر سلفی از خود گرفته و چت تصویری داشته باشید. باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری نیز اجازه می‌دهد تا ۸۰ درصد میزان مکالمه را نسبت به مدل‌های قبلی افزایش دهید. همچنین از سیستم شارژ سریع ۵V/2A پشتیبانی ‌می‌شود. جالب است بدانید که گوشی ۸.۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۴ گرم وزن دارد.

موبایل جدید شیائومی در سه رنگ از فردا عرضه خواهد شد. شیائومی اعلام کرده که Redmi 3 تنها ۱۰۶ دلار قیمت خواهد داشت.

 

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این مشخصات،
    عجب قیمت نازی داره