انتشار مشخصات گلکسی اس ۷ با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ در بنچمارک AnTuTu

به تازگی اطلاعاتی از یک گوشی جدید و قدرتمند سامسونگ از طریق بنچمارک انتوتو ( AnTuTu ) فاش شده است. این گوشی که با نام (model number SM-G935A) در این تست بنچمارک حاظر بوده است تمام مشخصات پیش بینی شده از گلکسی اس ۷ سامسونگ را با خود به همراه دارد که از جمله مهم ترین این مشخصات وجود نام اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان چیپ پردازشی این گوشی است.

همچنین در تست بنچمارکی که از این گوشی به عمل آماده است یک رم ۴ گیگابایتی هم به چشم می‌خورد. اندروید نسخه ششم  که همراهی رابطه کاربری “تاچ ویز” را با خود دارد هم از جمله سایر مشخصات مشخص شده از این گوشی است. حافظه ۶۴ گیگاباتی در لیست به چشم می‌آید و لی با این حال وجود نسخه ۳۲ گیگابایت را هم از هم اکنون می  توان پیش بینی کرد، این نکته هم شایان ذکر است که تا کنون هیچ نامی‌از درگاه کارت حافظه برای این گوشی به میان نیامده است.

گلکسی اس ۷  دوربین جدید با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی BRITECELL را به عنوان دوربین اصلی و همچنین یک دوربین با سنسور ۵ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین سلفی با خود به همراه دارد که گویا در رابطه با توانایی این سنسور در گرفتن عکس در نور کم و البته توانایی‌های بیشتر نسبت به نسخه فعلی در اس ۶ هم  تضمینی داده شده است.

Galaxy-S7-AnTuTu-1

این تمام مشخصاتی بود که از این گوشی منتشر شده بود اما نکته مبهم پردازنده‌های موفق اگزینوس سامسونگ است که تا کنون مشخص نشده است آیا قرار است وظیفه قدرتمند سازی بخشی از این گوشی‌های اس ۷ را بر عهده بگیرد یا خیر، که تا حدودی اینگونه به نظر می‌رسد.آنچه پیش بینی می‌شود این است که گلکسی اس ۷ در دو نسخه عرضه خواهد شد که یک نسخه مجهز به اسنپدراگن ۸۲۰ و نسخه دیگر قدرتمند شده با اگزینوس‌های سامسونگ خواهد بود.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. امسال گوشی ال جی تمام جوایزو درو کرده مثل اینکه

  2. فعلا که سامسونگ هم پردازنده A9 ایفون و هم پنل آیفون را داره واسه اپل تولید میکنه دوربینش هم از شرکت سونیه..میمونه باتری و قاب ایفون که اگه بده ب کشور برادر افغانستان تا واسش بسازه….دیگه گوشی عالی میشه…خدار و شکر کنید که سامسونگ ب دادش رسیده و الا بایس میرفتید سر مزارش فاتحه میخوندی واسش.

  3. اگزینوس ..با این گوشی سامسونگ تموم گوشی ها را میترکونه سال ۲۰۱۵ زیباترین و قدرتمندترین گوشی شناخته شده با اگزینوس ۷هزارش حالا با با ۸۸۹۰ اگزینوس و گرافیک بالاتر و شکاف میکرو اس دی و دوربین بسیار بهتر و باتری قدرتمندتر و حساسیت ب فشار و صدای hifi که صدا را بسیار بسیار شفافتر میکنه و برای عکس گرفتن هم از لیزر نبض قلب کمک میگیره واسه عکس های شفافتر و… باعث میشه همون اول سال بهترین و بیرقیبترین گوشی سال بشه من که ۱۰۰% بهترین مدلشو میگیرم..سامسونگ سلطان گوشیهای جهانه ..واوووووووووووو