پرچم‌داران بعدی سامسونگ، سری گلکسی S7 در یک زمان عرضه خواهند شد

همانطور که می‌دانید سامسونگ چندین مدل مختلف از گلکسی S7 را در دست ساخت دارد. اما سوال اینجاست که آیا تمامی مدل‌ها در یک زمان خواهند شد یا مانند سال گذشته‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی پرچم‌داران  کمپانی در دو نوبت مختلف سال خواهیم بود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در سالی که گذشت سامسونگ در دو نوبت پرچم‌داران خود را معرفی و سپس عرضه کرد. اما با وجود تمامی اخبار و شایعات مختلف، هنوز به طور رسمی اعلام نشده که گوشی‌های جدید به چه صورت عرضه خواهند شد. در یک تصویر تبلیعاتی لو رفته، مشخص شده است که سامسونگ می‌خواهد تمامی مدل‌های گلکسی S7 را بصورت همزمان عرضه کند.

در تصویر تبلیغاتی به گوشی‌های گلکسی اس ۷ (Galaxy S7)، گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge)، گلکسی اس ۷ اج پلاس (Galaxy S7 Edge Plus) اشاره شده اما خبری از گلکسی اس ۷ پلاس (Galaxy S7 Plus) نیست. گمان می‌رود این موبایل به همراه گلکسی نوت ۶ در تابستان سال آینده معرفی شود و یا شاید هم اشتباهی از تصویر درز شده حذف شده باشد.

گلکسی S7 Galaxy S7

با این حال، آنطور که مشخص شده تمامی مدل‌ها از مشخصات سخت افزاری یکسانی بهره می‌برند. در زیر قاب پرچم‌داران جدید سامسونگ از تراشه‌ی جدید Exynos یا اسنپدراگون ۸۲۰ (مخصوص بازار آمریکا و چین)، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Britecell قرار خواهد داشت.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*