اگر اپل همه‌ی خواسته‌های مشتریان را عملی می‌کرد، آیفون۷ چه شکلی می‌شد ؟

در حال حاظر ، کمپانی بسیاری در حال طراحی، تولید و عرضه گوشی های هوشمند خود به بازار هستند.برخی از این کمپانی ها موفق، و برخی دیگر هم با اقبال زیادی در این بازار روبرو نشده اند.اما دلیل برتری و استقبال از یک گوشی در بازار چیست ؟ چرا مردم به برخی برند ها و محصولات علاقه خاصی نشان می دهند ؟

بدون شک دلایل بسیاری در پاسخ به پرسش های بالا نهفته است، اما یکی از این دلالیل نزدیک بودن محصول ارائه شده با سلیقه مشتریان می باشد.اما این بدان معنی نیست که یک کمپانی باید همیشه هرآنچه مشتریان می گویند را اجرا کند.به عنوان مثال، فکر می کنید اگر اپل همه‌ی خواسته‌های مشتریان را عملی می‌کرد، آیفون ۷ چه شکلی می‌شد ؟

در انتهای این مطلب به پاسخ این پرسش خواهیم رسید.با گجت نیوز همراه باشید.

درحالی‌که جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون تبدیل به یک استاندارد در دیوایس‌ها و گجت‌های امروزی شده‌ است، شایعات زیادی درباره حذف این جک در آیفون ۷ پراکنده شده‌اند. شاید اپل قصد دارد با این‌کار کاربران را مجبور به استفاده از هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی یا استفاده از درگاه لایتنینگ به جای این جک قدیمی می‌کند.

شکی نیست حذف شدن جک هدفون با اعتراضات گسترده‌ای همراه خواهد شد. البته؛ اپل برای درآوردن صدای مشتریان سابقه‌ای دراز مدت داشته است. این شرکت، (نه به عنوان اولین، اما اولین شرکتی بود که در مقیاس بزرگ این کار را انجام داد) رابط کاربری کنسول محور را از روی اینترفیس گرافیکی کاربر حذف نمود، اولین شرکتی بود که به حذف FireWire در آیپاد در سال ۲۰۰۵ پرداخت، اولین شرکتی که فلاپی دیسک را برروی iMac حذف کرد و نمونه‌های بسیاری که اپل برخلاف نظر مشتریان آن‌ها را حذف نمود اما در توسعه‌ی کمپانی نقش مهمی ایفا کردند.

ما اعتراضی به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نداریم چرا که هنوز معلوم نیست اپل چه راهکاری برای برطرف کردن مشکل اتصال هدفون به گوشی خواهد اندیشید. شاید همراه با آیفون۷، ایرباد های بدون سیم عرضه شوند و یا حتی هدفون‌های بی سیم با کیفیت شرکت تازه خریداری شده‌ی بیتس.

مطمئنا تا پاییز سال آتی که آیفون جدید معرفی خواهد شد خبرها و نظرات زیادی در این باره خواهیم شنید. تا آن زمان هم رندرها و تصاویر متعددی از آیفون۷ را شاهد خواهیم بود. اگر اپل دموکراسی داشت و به حرف مشتریانش گوش می‌داد آیفون۷ چه شکلی می‌شد؟ در زیر تصویری ذهنی از آیفون۷ را مشاهده خواهید کرد.تصویر زیر درواقع خواسته های کاربران از اپل برای آیفون بعدی است. نکته‌ی جالب در این تصویر، وجود درگاه‌های MagSafe و MagSafe 2 برروی آیفون جدید است!

با توجه به تصویر زیر ، به نظر شما آیا اپل می بایست تمام نظر مشتریان خود را در گوشی بعدی خود اعمال کند؟!

۲۲۳۶

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آدم یاد آمپلی فایر میفته تا گوشی … !

  2. چه کاریکاتور مسخره ای؟ در واقع فکاهیه تا کاریکاتور.
    اون کسی که همچین انتظاراتی داره بره آیر بوک بگیره.