سونی در حال ارسال دعوتنامه برای رویداد MWC 2016 است

آنقدر رویداد CES 2016 پر سر و صدا برگزار شد که انگار همین دیروز تمام شده، اما رویداد دیگری به سرعت در حال نزدیک شدن است: رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل باسلون (MWC). سونی نیز از در حال ارسال دعوتنامه های خود برای این رویداد بزرگ است. به احتمال زیاد باید شاهد سورپرایزهای بزرگی از این کمپانی باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

بارسلونا جایی‌ست که رویداد بزرگ MWC هر ساله در انتهای ماه فوریه در آنجا برگزار می‌شود و هر بار شاهد رونمایی از پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگ هستیم. در سال گذشته زمانی MWC 2015 برگزار شد سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود، گلکسی S6 و S6 Edge پرده برداری و HTC نیز با رونمایی از One M9 خود را برای رقابتی سخت با ال‌جی و سامسونگ آماده نمود. با اینکه در حدود یک ماه به این رویداد مانده اما شایعاتی مبنی بر اینکه کمپانی‌های بزرگ در حال آماده سازی خود برای معرفی پرچم‌داران جدید هستند به گوش می‌رسد. در جدیدترین خبر نیز اعلام شده که سونی در حال ارسال دعوتنامه برای یک کنفرانس خبری‌ست.

این رویداد سه شبنه سوم اسفند در ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران (ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت اروپای مرکزی و ۲:۳۰ صبح به وقت اروپای غربی)  برگزار خواهد شد. شاید از نظر زمانی کمی برای انجام این کار زود باشد زیرا دیگر کمپانی‌ها سعی کرده اند زمانی را انتخاب کنند که برای اکثر نقاط جهان مخصوصا آمریکا زمانی مناسب باشد تا کاربران بتوانند از تمامی حواشی رویداد مطلع شوند. البته آنچه که سونی قصد دارد آن را معرفی کند هنوز مشخص نیست. البته بعید به نظر نمی‌رسد که سونی گوشی جدیدی رونمایی کند زیرا این کمپانی قبلا نیز در MWC از سری جدید اکسپریا رونمایی کرده بود (سری اکسپریا  Z2 در سال ۲۰۱۴) و از آنجایی که در CES 2016 سونی تقریبا در سکوت مطلق بود، اختمای می‌رود که برنامه های زیادی برای رویداد MWC داشته باشد.

البته با در نظر گرفتن این موضوع که سری اکسپریا Z5 در پاییز عرضه شد، حداقل انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید در بهار و یا شاید در تابستان معرفی شوند. با این حال ما کنفرانس خبری سونی را پوشش خواهیم داد تا بدانیم این کمپانی محبوب چه سورپرایزهایی را برای ما تدارک دیده است.

به نظر می‌رسد باید منتظر یکی از بزرگترین رویدادهای MWC تاریخ باشیم زیرا کمپانی‌های بزرگی مانند ال‌جی و سامسونگ خود را آماده کرده اند تا از جدیدترین پرچم‌داران خود رونمایی کنند. البته احتمال معرفی گجت‌های پوشیدنی نیز وجود دارد. با این حال ما تمامی حواشی این رویداد را پوشش خواهیم داد. پس با گجت نیوز همراه باشید.

منبع: Androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*