تماشا کنید: ویدیویی منتسب به آیفون ۴ اینچی جدید فاش شد

در چند ماه اخیر صحبت های زیادی در رابطه با یک آیفون جدید شنیدیم. اما چیزی در مورد این آیفون جالب توجه بود، اندازه صفخه نمایش است که اپل ظاهرا به اندازه‌ی ۴ اینچ پس‌رفت خواهد کرد. در همین راستا، به تازگی ویدئویی ۴۰ ثانیه‌ای منتشر شده که ممکن است یک دید واقعی از آیفون ۴ اینچی آینده را پیش روی ما قرار داده باشد؛ آیفونی که انتظار می‌رود اپل آن را در سه ماهه پیش رو معرفی کند. تا کنون از این دستگاه با نام های آیفون ۶c، آیفون ۷c و جدیدترین آنها یعنی آیفون ۵SE  یاد شده است.

اگر این ویدیو حقیقت داشته باشد، طراحی آیفون ۴ اینچی جدید یک کپی از چیزی است که در آیفون ۵c دیده بودیم. به استثنای اینکه ظاهرا آیفون جدید از فلز ساخته خواهد شد. آنطور که در ویدئو به نظر می‌رسد، دستگاه جدید یک نسخه‌ی کوچک شده از آیفون فعلی یعنی آیفون ۶s است.  از ویژگی های ظاهری این دستگاه، بدنه فلزی و حسگر تاچ ایدی خواهد بود. اما آنچه که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، چیپست به کار برده شده است که شایعه شده در آن از یک چیپ ست اپل A8 به کار برده خواهد شد. حافظه رم آن ۱ گیگابایت قرار خواهد گرفت و همچنین انتظار داریم در این گوشی از سیستم پرداخت اپل و NFC پشتیبانی شود. علاوه بر اینها، احتمالا دوربینی ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی تعبیه خواهد شد.

در این هفته، جزئیاتی فاش شد که خبر از برنامه ریزی یک رویداد رسانه‌ای توسط اپل برای ماه مارس می‌داد. با توجه به اطلاعاتی که تا کنون به دستمان رسیده، این آیفون ۴ اینچی احتمالا در ماه آوریل یا مارس پرده برداری خواهد شد. در صورتی که یک شایعه جدید از چین نشان می‌دهد اپل آیفون  جدید را در ماه آوریل مقابل دید همگان رونمایی خواهد کرد.

طرفداران اپل می‌دانند که کوپرتیونیتی ها تا سال ۲۰۱۲ از صفحه نمایشی ۳.۵ اینچی استفاده می‌کردند، اما پس آن اندازه‌ی مورد نظر آنها به ۴ اینچ در آیفون ۵ ارتقا یافت. و نهایتا سال ۲۰۱۴ بود که اپل تصمیم گرفت آیفون ۶ را با صفحه نمایشی ۴.۷ اینچ و در کنار آن اولین فبلت خود را با اندازه‌ی ۵.۵ اینچ به اسم آیفون ۶ پلاس وارد بازار کند.

در پایین ویدئو یاد شده برایتان قرار گرفته است. این ویدئو ظاهرا از داخل شرکت Foxconn تهیه شده است :

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*