آیا کدهای iOS 9.3 بتا خبر از یک آیفون بدون جک صدا را می‌دهد؟

به تازگی بروزرسانی عمومی از IOS 9.3 بتا منتشر شده که هکرها توانسته اند اطلاعات زیادی از کدهای این نسخه بدست آورند. پس از پیدا کردن مراجعی در کدها که به ارتباطات فوق سریع Li-Fi ختم می‌شود، حال یک طرفدار Jailbreak پستی منتشر کرده که طبق آن آیفون ۷ فاقد جک صدای استاندارد خواهد بود. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

توسعه دهنده تصویری در حساب کاربری توییتر خود پست کرده و به صورت یک کد گفته است که : “Headphones.have.%sinput.NO (یعنی ورودی هدفون وجود ندارد).”

به عبارت دیگر حداقل در سورس کدهای IOS خبری از جک ورودی هدفون نیست. بنابراین می‌توان گفت که اپل خود را برای عرضه‌ی گوشی‌هایی که دیگر از جک ورودی ۳.۵ میلی‌متری هدفون استفاده نمی‌کنند آماده می‌کند.

بنابر شایعه های اخیر اپل می‌خواهد تا جایی که در توان دارد آیفون ۷ را باریک سازد. حذف جک صدا نیز به این امر کمک شایانی خواهد کرد. البته با در نظر گرفتن پرچم‌دار فعلی کمپانی یعنی آیفون ۶S نبود جک ویدیو چالش سختی برای کمپانی خواهد بود. با این حال، در حال حاضر هدفون‌هایی وجود دارند که از درگاه Lightening استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از ارتباطات بی‌سیم را نیز باید در نظر گرفت.

با این وجود باید صبر کرد و دید اپل چه فکرهایی برای پرچم‌دار جدید خود در سر دارد. نظر شما چیست؟ آیا با حذف جک صدا راضی هستید؟

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*