شایعه: HTC One M10 دارای دو مدل اسنپدراگون ۸۲۰ و مدیاتک خواهد بود

هنوز ۲۴ ساعت نشده که خبری به شما ارائه دادیم مبنی بر اینکه HTC پرچم‌دار جدید خود را در MWC معرفی نخواهد کرد و در رویدادی اختصاصی در ماه مارس از گوشی اچ تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) پرده برداری خواهد کرد. با این حال خبر جدیدی منتشر شده که گویا HTC می‌خواهد این موبایل را در دو مدل با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و مدیاتک عرضه کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این خبر جدید تقریبا شایعات گذشته را تایید می‌کند. البته با وجود اینکه منبع این خبر به HTC نزدیک بوده و از برنامه های این کمپانی آگاه است با این حال امکان صحت نداشتن اطلاعات وجود دارد.

گفته شده که گوشی One M10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ بوده و در کنار آن از HTC Sense 8.0 استفاده خواهد کرد. اما خبر اصلی عرضه شدن گوشی در دو سخت افزار و تراشه‌ های متفاوت است. گویا قرار است که کمپانی در بازار اروپا و آمریکا کمپانی گوشی خود را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه کند. در حالی که چین و آسیای شرقی شاهد عرضه‌ی موبایل با تراشه‌ی ساخت مدیاتک خواهند بود. البته هنوز مشخص نشده از کدام تراشه‌ی مدیاتک استفاده خواهد شد. شاید هم احتمال دارد که با یک تراشه‌ی جدید آشنا شویم.

رونمایی گوشی در ماه مارس بیان می‌کند که چرا اخبار کمی در مورد One M10 وجود دارد. با این حال باید صبر کرد و دید که چه اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری و تصاویر وان ام ۱۰ منتشر خواهد شد.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*