نسخه جدید سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ با هارد ۱ ترابایتی و پردازنده‌ی Core i7

سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ دو محصول قدرتمند مایکروسافت هستند که توانسته اند فروش فوق العاده بالایی نیز داشته باشند. مایکروسافت نیز برای جلب رضایت مشتریان خود تصمیم گرفته تا فضای‌ ذخیره سازی ۱ ترابایتی و پردازنده‌ی Core i7 را نیز به لیست مشحصات سخت افزاری این دو محصول اضافه کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

طبق اخبار منتشر شده مایکروسافت تصمیم گرفته است مشخصات سخت افزاری دو محصول سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک را بهینه کند. هر دستگاه قرار است که از فضای‌ ذخیره سازی ۱ ترابایتی، ۱۶ گیگابایت رم، و نسل ششم پردازنده‌ های اینتل Core i7 استفاده کنند. البته اگر به یکی از این دو دستگاه مبتنی بر ویندوز ۱۰ علاقه دارید، بهتر است بدانید که برای خرید یک سرفیس بوک با بالاترین مشخصات سخت افزاری باید ۳,۱۹۹ دلار، و برای خرید قدرتمندترین سرفیس پرو ۴ در حدود ۲,۶۹۹ دلار هزینه کنید.

در کنار این دو مدل جدید، مایکروسافت نسخه‌ی طلایی رنگ قلم سرفیس (Surface Pen) را معرفی کرد. این قلم شبیه به قلمی‌ست که همراه با سرفیس پرو ۴ عرضه شد البته با این تفاوت که قلم جدید دارای قابلیتی به نام Tip Kit خواهد بود که به شما اجازه می‌دهد تا به استایل‌های مختلفی نقاشی کرده و متنی را بنویسید.

مایکروسافت اعلام کرده که مدل‌های جدید سرفیس بوک (Surface Book) و سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4) تنها در ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا عرضه می‌گردد. البته قلم طلایی رنگ سرفیس در بازارهای کانادا، دانمارک، فنلاند، ایتالیا، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سودان، و آمریکا فروخته خواهد شد.

منبع: Theverge

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*