لنوو K5 Note با تراشه‌ی Helio P10 و بدنه‌ی تمام فلزی معرفی شد

فقط چند هفته از رونمایی گوشی K4 Note گذشته که کمپانی لنوو به طور رسمی جانشین این موبایل را معرفی کرد. K5 Note، گوشی که قرار است با بدنه ای تمام فلزی و تراشه‌ی قدرتمند Helio P10 ساخت مدیاتک روانه بازار گردد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که در مقدمه خواندید این گوشی دارای تراشه‌ی مدیاتک به نام Helio P10 می باشد بود که در ساخت این تراشه از معماری ۶۴ بیتی استفاده شده است.در این تراشه از یک پردازنده ۸ هسته ای به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 استفاده شده است.

لنوو K5 Note 1

در این گوشی از یک صفحه‌ی نمایشگر ۵.۵ اینچی LTPS با رزولوشن FHD استفاده شده است. از نظر حافظه نیز کمپانی ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی در نظر گرفته که البته می‌توان به لطف درگاه میکرو اس دی آن را افزایش داد.

لنوو در این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده تا بتوانید تصاویر سلفی گرفته و چت ویدیویی داشته باشید. یک باتری به ظرفیت ۳,۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز در K5 Note بدر نظر گرفته شده که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی بعدی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که محصول جدید لنوو مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۵.۱ خواهد بود که بر روی آن Vibe Ui سوار است.

لنوو K5 Note 2این گوشی در ابعاد ۱۵۲ در ۷۵.۷ به ضخامت ۸.۴۹ میلی‌متر بوده و K5 Note از سیم کارت دوگانه، ۴G LTE و همچنین VoLTE استفاده خواهد کرد. یک سنسور اثر انگشت نیز در پشت موبایل قرار خواهد گرفت که می‌توان برای تایید پرداخت و همچنین تصویربرداری نیز از آن استفاده کرد.

لنوو K5 Note 3لنوو در عقب گوشی از یک بلندگوی قدرتمند ۱.۵ وات نیز استفاده کرده که دارای تکنولوژی دالبی Atmos خواهد بود. در آخر گفته شده که این گوشی در چین به قیمتی معادل ۱۸۷ دلار عرضه خواهد شد و گویا فروش K5 Note از همین هفته آغاز می‌گردد.

لنوو K5 Note 4رنگ‌بندی گوشی لنوو کی ۵ نوت (Lenovo K5 Note) نیز شامل رنگ‌های طلایی و نقره ای خواهد بود.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*