گوشی Gionee Marathon M5 Mini با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

پس از معرفی گوشی Marathon M5 Lite توسط Gionee در ماه گذشته، این کمپانی چینی به تازگی از گوشی Marathon 5 Mini رونمایی کرده که دارای صفحه‌ی ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و در زیر قاب آن از تراشه‌ی MT6580 مدیاتک استفاده شده است.جیونی ماراتون ام ۵ مینی، همچنین به یک باتری باظرفیت بالای ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که برای یک گوشی با این ابعاد ، بسیار مناسب به نظر می رسد.

گوشی ماراتون ام ۵ مینی (Marathon 5 Mini) دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی‌ست که می‌توان این میزان را به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی افزایش داد. همچنین در این گوشی از یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده شده است. در عقب این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی کار گذاشته شده و برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی دوربین قرار داده شده تا از خود تصاویر سلفی گرفته و همچنین از چت ویدیویی نیز لذت ببرند.

Gionee-Marathon-M5-Mini

Marathon 5 Mini دارای ابعاد ۱۴۳.۵ در ۷۱ به ضخامت ۹.۶ میلی‌متر بوده و مبتنی بر سیستم عامل ۵.۱ است که بر روی این سیستم عامل، Amigo UI 3.1 سوار شده. از نظر ارتباطات نیز در این گوشی از تکنولوژی ۳G ،GPS بلوتوث، و Wi-Fi به کار رفته.

خانم سمیه حبیب، مدیر بازار نیجریه در مورد تاریخ عرضه‌ی گوشی گفته:

Gionee بر روی نوآوری و مقرون به صرفه بودن محصولات خود به گونه ای تمرکز کرده که دیگر کمپانی‌ها آنقدر به این موضوع اهمیت نمی‌دهند. پس از موفقیت گوشی Gionee M5 و استقبال گرم از این گوشی در نیجریه، کمپانی تصمیم گرفت تا گوشی Gionee M5 Mini را نیز عرضه کند.

وی افزود:

همانطور که از نام Gionee M5 Mini مشخص است این گوشی یک نسخه‌ی کوچک شده از موبایل Gionee M5 خواهد بود. M5 در یک کلام عبارت است از: عمل‌کرد مناسب، شیک، و در عین حال مقرون به صرفه. این موبایل می‌تواند یک دنباله ای موفق از گوشی مقاوم M5 در نظر گرفته شود.

هرچند، قیمت M5 Mini هنوز مشخص نشده است.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*