گوشی Oppo F1 Plus در راه است: نمایشگر ۵.۵ اینچ، چیپست اسنپدراگون ۶۱۶ و ۴ گیگابایت رم

شرکت چینی اوپو ( Oppo ) مدتی پیش سری جدید از گوشی های هوشمند خود با پسوند F را راه اندازی کرد و چند روز پیش از اولین گوشی این سری با نام اوپو F1 رونمایی به عمل آورد.این کمپانی امروز در مراسمی که برای رونمایی از گوشی F1 در کشور هند ترتیب داده بود ، خبر از مدلی دیگری از این گوشی با نام F1 Plus داده است که نسبت به مدل پایه از مشخصات بهتری برخوردار است.

همانطور که اشاره شد، اوپو F1 Plus از ویژگی های بهتری نسبت به F1 معمولی برخوردار است.صفحه نمایش ۵ اینچی در F1 ، حالا در مدل پلاس به ۵.۵ ارتقاء یافته که رزولوشن ۱۰۸۰P را به کاربر خود ارائه می دهد.نمایشگر این گوشی همچنین با محافظ گوریلا گلاس ۴ مقاوم شده و شیشه ۲.۵D بر روی آن قرار گرفته است.

پردازنده اف ۱ پلاس ، همان چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۶ می باشد که از هشت هسته‌ی پردازشی با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۴۰۵ تشکیل شده است.اما در بخش حافظه رم ،  این گوشی نسبت به مدل اصلی از یک گیابایت حافظه رم بیشتری بهره مند شده و با ۴ گیگبایت رم به دست مشتری خواهد رسید.در بخش حافظه داخلی نیز ، گوشی Oppo F1 Plus ظرفیتی ۳۲ گیگاباتی دارد که از طریق کات حافظه MicroSd تا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است.

در بخش تجهیزات تصویر این اسمارت فون به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 مجهز گردیده اما از دوربین جلوی آن مشخصاتی منتشر نشده است.با این حال اوپو ادعا کرده که دوربین سلفی F1 پلاس بسیار قدرتمند است.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه ۴G/LTE و دو سیم کارت هم زمان اشاره کرد.البته هنوز تصاویر و سایز جزئیات این گوشی منتشر نشده و برای اطلاع از آنها می بایست تا زمان رونمایی از این محصول منتظر بمانیم.

بر اساس اعلام رسمی کمپانی اوپو ، دو گوشی Oppo F1 و F1 Plus از اوایل آوریل به ترتیب با قیمت ۲۳۵ و ۳۹۶ دلار روانه بازار خواهند شد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*