رسما تایید شد: شیائومی می ۵ از دو سیم کارت و اتصال NFC پشتیبانی می کند

بدون شک بعد از گلکسی اس ۷ سامسونگ ، این پرچم دار جدید کمپانی چینی شیائومی یعنی گوشی شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) است که کانون توجه رسانه ها بوده و هر روز شاهد انتشار اخبار و شایعاتی پیرامون آن هستیم.در آخرین خبر منتشر شده از این گوشی ، آقای لی جون (Lei Jun) از بنیانگذاران کمپانی شیائومی رسما تایید کرده که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به NFC را دارد.

براساس آخرین اخبار منتشر شده ، شیائومی قصد دارد که کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان MWC 2016 شرکت کند. این موضوع در حالیست که شیائومی سال گذشته در این رویداد حضور نداشت. شیائومی همچنین تیزری را برای روز بیست و چهارم ماه فوریه و نمایشگاه MWC 2016 منتشر کرده که در آن به عدد ۵ اشاره مستقیمی شده است. بنابراین انتظار داریم که گوشی هوشمند شیائومی می ۵ در طول این نمایشگاه به طور رسمی از سوی شیائومی معرفی شود.

خبر معرفی رسمی گوشی هوشمند می ۵ در تاریخ بیست و چهارم ماه فوریه پیش از این هم به تایید رسیده بود، اما بر اساس اطلاعات پیشین ارائه شده این گوشی در شهر پکن کشور چین معرفی می‌شد. حال به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد این محصول را در نمایشگاه MWC 2016 نیز معرفی کند تا محبوبیت و شهرت این شرکت و گوشی در بازارهای جهانی نیز افزایش یابد.

روز گذشته آقای لی جون (Lei Jun) از بنیانگذاران کمپانی شیائومی در صفحه رسمی حساب کاربری مربوط به شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo خود اعلام کرد که گوشی هوشمند می ۵ امکان اتصال همزمان دو سیم کارت را به همراه داشته و از اتصال NFC نیز پشتیبانی می‌کند. هنوز به طور دقیق مشخص نشده که آیا تمامی نسخه‌های این گوشی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را ارائه می‌کنند و یا تنها نسخه‌های خاصی از این محصول به این ویژگی مجهز خواهند شد. به صورت کلی این روزها شاهد انتشار اخبار و شایعات زیادی در رابطه با گوشی شیائومی می ۵ هستیم، اما دو خبری که امروز صبح به دست آمده کاملا رسمی هستند.

انتظار داریم که شیائومی می ۵ از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو مجهز شود. همچنین گفته شده که این گوشی از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایتی می‌شود. شیائومی می ۵ از نظر جنس بدنه نیز در دو مدل کاملا فلزی و فلزی و شیشه‌ای عرضه می‌شود.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*