شایعه: گلکسی S7 در ۲۱ اسفند در اروپا عرضه خواهد شد

یکی از گوشی‌هایی که کاربران بی‌صبرانه منتشر رونمایی از آن هستند گلکسی S7 است که قرار است در رویداد MWC از آن رونمایی شود و مانند عادت همیشگی رسانه‌ها، قبل از رونمایی یک محصول، فضای مجازی پر می‌شود از شایعه. در شایعه‌ی جدیدی نیز گفته شده که گلکسی S7 در ۲۱ اسفند ماه در اروپا عرضه خواهد شد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

اگر اخبار گجت نیوز را دنبال کرده باشید می‌دانید که شایعات زیادی در مورد پرچم‌داران بعدی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. از مشخصات سخت افزاری تا شکل و ظاهر و حتی تاریخ عرضه نیز شامل این شایعات بودند. در حال حاضر ما هنوز نمی‌دانیم که چند گوشی از خانواده‌ی گلکسی S7 در MWC 2016 رونمایی خواهد شد. بعضی از شایعات خبر از معرفی ۴ گوشی می‌دهند که ۲ عدد دارای صفحه‌ی صاف و ۲ عدد دیگر از لبه‌های منحنی موسوم به Edge بهره می‌برند. در بعضی دیگر از شایعات نیز گفته شده که تنها ۲ مدل معرفی خواهد شد: مدل اول، گلکسی S7 معمولی با صفحه‌ی ۵.۱ اینچی و مدل دوم، گلکسی S7 Edge خواهد بود.

در هر صورت قرار است که سری گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) در ۱ اسفند، چند روز قبل از رویداد MWC 2016 توسط سامسونگ معرفی شوند. طبق شایعه ای که قبلا به دستمان رسیده بود، قرار است که پرچم‌دار سامسونگ در تاریخ ۲۱ اسفند در آمریکا عرضه شود. اگر این شایعه درست باشد تنها چند هفته بعد از رونمایی گوشی‌ باید شاهد عرضه‌ی آن‌ در آمریکا باشیم.

حال خبر جدیدی به دستمان رسیده که گوشی جدید گلکسی S7 در همان تاریخ یعنی ۲۱ اسفند در اروپا نیز عرضه خواهد شد. این خبر توسط شخصی به نام Shai Mizrachi منتشر شده است که سال گذشته ابعاد گوشی گلکسی S6 Edge Plus را قبل از رونمایی رسمی گوشی اعلام کرده بود. همچنین در مورد گوشی LG G5 و سری گلکسی S7 نیز به تازگی اطلاعاتی را منتشر کرده است.

اطلاعات گذشته مبنی بر این هستند که گوشی گلکسی S7 اواسط ماه مارس در چین عرضه خواهد شد، بنابراین اگر خبرهای جدید صحت داشته باشند به این معناست که سامسونگ می‌خواهد به صورت همزمان گوشی گلکسی S7 را در مناطق مختلف جهان عرضه کند که اگر این اتفاق صورت گیرد به نفع استراتژی‌های مارکتینگ سامسونگ خواهد بود.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*