Gmail به یک میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید

در میان گزارش مالی سه ماهه چهارم کمپانی آلفابت، گوگل اعلام کرد که Gmail توانسته به یک موفقیت بزرگ دست یابد. طبق اعلام گوگل، سرویس ایمیل این شرکت توانسته به یک میلیارد کاربر فعال ماهانه برسد که یک رقم تقریبا خارق العاده ای‌ست. متاسفانه گوگل در مورد محصولات مرتبط دیگر ماند Hangouts رقمی اعلام نکرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

با این حساب می‌توان گفت که Gmail در حال رشد چشمگیری‌ست زیرا در ماه می سال گذشته گوگل اعلام کرده بود که سرویس Gmail توانسته به ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه برسد. این اعلام گزارش به همراه ترک سیستم ارسال دعوت اپلیکیشن Inbox همراه بوده که در حال حاضر اجازه‌ی دسترسی به همگان را می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که Gmail اولین سرویس گوگل نیست که به مرز ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده است. در حقیقت باید گفت که هفتمین سرویس شده که در کنار موتور جستجوگر، کروم، اندروید، گوگل پلی، Maps، و یوتوب، بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

یک نکته‌ی جالب دیگری که گوگل در مورد سرویس Gmail اعلام کرد سیستم پاسخ هوشمند بود. این سیستم به این نحوه عمل می‌کند که با توجه به تحلیل‌های دستگاه از متن پیامی که دریافت کرده اید به شما پیشنهاداتی برای ارسال پاسخ سریع قرار می‌دهد تا در زمان خود برای تایپ پاسخ به ایمیل دریافتی صرفه جویی کنید. طبق بیانیه‌ی گوگل، در اپلیکیشن موبایل Gmail، نزدیک به ۱۰ درصد از پاسخ به ایمیل‌ها با استفاده از این سیستم پاسخ هوشمند بوده است.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رمز ورودم دا فراموش کرده ام هیچ کدام از گزینه های پشتیبان در دسترس نیست