شایعه: آیا LG 360 VR، دوربین واقعیت مجازی LG همراه با G5 معرفی خواهد شد؟

ال جی شایعات مربوط به معرفی پرچمدار جدید خود در نمایشگاه MWC را تایید کرد. پس از انتشار خبرهایی مبتنی بر معرفی دوربین واقعیت مجازی سامسونگ درکنار Galaxy S7، حالا شایعاتی درباره دوربین واقعیت مجازی LG به گوش میخورند که احتمال رونمایی از محصول جدید ال جی در کنار پرچمدار جدید این شرکت را افزایش میدهد.

مراسم ۲۱ فوریه (دوم اسفند) کمپانی ال جی همچنان پابرجاست. درحالیکه با پخش شدن رندرهای LG G5 در فضای مجازی، گمانه‌زنی ها درباره طراحی بسیار متفاوت پرچمدار ۲۰۱۶ ال جی نسبت به محصولات قبلی سری G به اوج خود رسیده اند، معرفی یک دوربین واقعیت مجازی در مراسم کره‌ای ها می‌تواند به این رویداد هیجان تازه‌ای ببخشد.

Known tipster، یکی از کارکنان evleaks، در توییت جدید خود به LG 360 VR اشاره مستقیمی داشته؛ اما فعلا اطلاعات چندانی درباره محصول جدید ال جی موجود نیست و او تنها به ذکر نام محصول جدید ال جی بسنده کرده است. به نظر می‌رسد LG درحال گسترش رقابت خود با سامسونگ است و پس از رو در رو کردن پرچمدار خود با پرچمدار جدید این شرکت، حالا نوبت به رقابت در حوزه دوربین‌های واقعیت مجازی رسیده است. سامسونگ نیز اخیرا در تبلیغاتهای تلویزیونی خود به دوربین واقعیت مجازی خود غیرمستقیم اشاره داشته است.

درصورت صحت این خبر و معرفی رسمی دوربین واقعیت مجازی ال جی همراه با پرچمدار جدید این شرکت، دوم اسفند روز پرهیجانی برای طرفداران تکنولوژی خواهد بود؛ چرا که رقیب وطنی LG نیز ساعاتی پس از معرفی G5 مراسم خود را آغاز خواهد کرد و با معرفی Galaxy S7 و Gear 360، رقابت بین دو غول تکنولوژی شدیدتر خواهد شد. گرچه دوربین واقعیت مجازی LG تنها یک شایعه در میان آشفته بازار حدس و گمان‌هاست و برخلاف Gear 360، هنوز هیچ عکس یا طرح مفهومی از آن منتشر نشده و وجود آن را در هاله ای از ابهام قرار می‌دهد، با این وجود به نظر میرسد LG از تم «بازی» در تبلیغات خود برای بخش واقعیت مجازی خود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا استفاده خواهد کرد و LG 360 VR از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

هرچه بیشتر به شروع نمایشگاه جهانی MWC نزدیک می شویم، اخبار و شایعات جدید بر جذابیت این رویداد جهانی می افزایند. ۲۱ فوریه روز هیجان‌انگیزی برای طرفداران تلفن‌های هوشمند پرچمدار و دوربین‌های واقعیت مجازی خواهد بود.

منبع : AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*