شایعه: باتری گلکسی S7 تا دو روز به شارژ نیاز ندارد !

اطلاعات زیادی در مورد گوشی گلکسی S7 در فضای مجازی منتشر شده، اما مثل اینکه هر چه به زمان معرفی گوشی نزدیک‌تر می‌شویم اخبار منتشر شده احتمال صحت بیشتری دارند. در اخبار جدیدی نیز که منتشر شده گویا باتری گلکسی S7 می‌تواند تا دو روز به شارژ مجدد نیاز نداشته باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

سامسونگ به تازگی یک تیزر ویدیویی برای کنفرانس خبری خود منتشر کرده که در آن به تاریخ رویداد یعنی ۲۱ فوریه (۲ اسفند) اشاره می‌شود، و به احتمال زیاد شاهد رونمایی از محصولات جدید خواهیم بود که شامل پرچم‌دار بعدی کمپانی نیز خواهند بود. همچنین می‌توانیم وجود گوشی گلکسی S7 Edge را تایید کنیم زیرا در سایت مخصوص برای توسعه دهندگان، نام گوشی گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) قرار گرفته بود. همچنین انتظار می‌رود که گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) نیز صفحه‌ی صاف داشته باشد.

به تازگی چند تصویر از هر دو گوشی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد چقدر گوشی‌های سری گلکسی S7 شباهت به پرچم‌داران کنونی سامسونگ دارند. هر چند گلکسی S7 Edge از نظر ابعادی کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خود است.

سامسونگ گویا به بعضی از انتقادات گوش داده و می‌خواهد در پرچم‌داران خود تغییراتی اعمال کند. به نظر می‌رسد که گوشی دارای درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی بوده و می‌توان میزان فضای ذخیره سازی را افزایش داد، اما باتری همچنان غیر قابل تعویض است.

به تازگی نیز شخصی به نام الدار مورتازین (Eldar Murtazin) در یک سایت روسی گفته که باتری گوشی جدید سامسونگ می‌تواند تا ۱۷ ساعت ویدیو پخش کند، آن هم در حالتی که نور صفحه در نهایت درخشش خود تنظیم شده است! الدار عکس‌هایی را نیز در مورد عمل‌کرد باتری منتشر کرده و همچنین گفته است که گوشی در حالت مصرف معمولی می‌تواند تا دو روز به شارژ مجدد بی‌نیاز باشد آن هم در حالتی که درخشش صفحه بر روی ۷۵ درصد تنظیم شده، LTE نیز همیشه فعال بوده و به صورت همزمان دو سیم کارت متصل شده باشد که یک رکورد عالی‌ به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که باتری گلکسی S6 به سختی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد.

الدار در مورد اینکه تصویر مربوط به کدام گوشی‌ست چیزی نگفته، اما مشخص شده که گلکسی S7 از یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و گلکسی S7 Edge از یک باتری ۳,۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بهره می‌برد. بنابراین احتمال دارد که هر دو گوشی از یک میزان عمر باتری یکسانی بهره ببرند. البته به این نکته‌ی مهم نیز باید اشاره کرد که هر دو گوشی از سیستم عامل اندروید ۶.۰ بهره خواند برد که می‌تواند بر روی مصرف باتری مدیریتی قوی داشته و از میزان مصرف زیاد جلوگیری کند. با این حال، هنوز به صورت رسمی این اطلاعات تایید نشده و در حال حاضر بهتر است آن‌ها را شایعه‌ بخوانیم.

منبع: androidheadline

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دم سامسونگ گرم کارش درسته خدا وکیلی :Approve: :Approve:

  2. امکان نداره
    اندروید یه سیستم عامل سنگین و همچنین رابط کاربری گرافیکی سامسونگ با نام تاچ ویز سنگین ترین رابط کاربری در بین رایط های دیگه داره و همچنین با حسگرهای فراوان و صفحه نمایش با کیفیت بالا و دوربین با رزولشن بالا
    شاید ۱ روز بتونه دوام داشته باشه وگرنه عمرا ۲ روز جواب بده مگر اینکه توسعه باتری به شکل دیگه باشه و ساختار درونی باتری متفاوت باشه