اولین تصویر از گوشی HTC One M10 فاش شد

هنوز مدت زیادی از تایید وجود گوشی اج تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) نگذشته است که ایوان بلاس در حساب توییتر خود (evleaks@) تصویری از پرچم‌دار بعدی کمپانی HTC قرار داده. نکته‌ی جالبی که در این تصویر وجود دارد، شباهت زیاد One M10 به One A9 است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که در مقدمه خواندید، اولین تصویر از پرچم‌دار بعدی HTC فاش شده که شباهت زیادی به One A9 دارد. البته نام برند HTC در جلوی گوشی مشاهده نمی‌شود، اما نکته‌ی مهم‌تری که وجود دارد، متفاوت بودن این گوشی با اجداد خود ( HTC One ، HTC One M8 و HTC One M9 ) است.

اولین تصویر از گوشی HTC One M10 فاش شد ۱جدا از نداشتن برند HTC در جلوی گوشی، وان ام ۱۰ دارای دکمه‌ی خانه گرد است درست مانند چیزی که در A9 دیده بودیم که به احتمال زیاد بر روی این کلید خانه یک اسکنر اثر انگشت نیز کار گذاشته شده است.

طبق شایعات جدیدی که منتشر شده وان M10 قرار است که از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده کرده و در زیر قاب آن نیز یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش، و دوربین ۱۲ مگاپیکسل Ultrapixel با فوکوس لیزری خودکار استفاده خواهد شد.

بنابراین باید گفت که M10 یک جهش بزرگ است که از هر لحاظ جد خود M9 را پشت سر خواهد گذاشت. در M9 یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰p، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، و ۳ گیگابایت رم استفاده شده بود.

از آنجایی که evleaks@ یک منبع معتبری‌ست و اصولا تصاویر واقعی دستگاه‌هایی را که به زودی منتشر خواهند شد منتشر می‌کند، می‌توان گفت که این تصویر نیز احتمالا واقعی بوده و به ما نشان می‌دهد که پرچم‌دار بعدی HTC چه شکلی خواهد بود. نظر خود را در مورد این گوشی با ما در میان بگذارید.

 

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شبیهه ایفونه که !!!

  2. خدا نکنه این باشه…
    خیلی زشته :Tears: