تماشا کنید: از نظر مایکروسافت تماشای فوتبال در آینده اینگونه خواهد بود

مایکروسافت به تازگی در قالب ویدئویی از ایده فوق العاده‌اش برای تماشای بازی های ورزشی در آینده خبر داد. در این ایده به وضوح می‌توان مسیر توسعه هولولنز را دید که چگونه مایکروسافت قصد دارد این هدست واقعیت مجازی را  به یک ابزار کاربردی برای کاربران تبدیل کند. ایده‌ای که اگر ثمره دهد می‌تواند مسیر تماشای بازی های ورزشی را به طور کلی دگرگون سازد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ایده‌ی جدید مایکروسافت به طوری کلی بر پایه‌ی عینک هلولنز استوار است. مایکروسافت در نظر دارد تا در آینده به لطف عینک هلولنز اشیائی  که توسط کامپیوتر تولید شده اند را در دنیای واقعی ظاهر کند. شما از لحاظ نظری قادر خواهید بود تا بازی ها را بر روی میز قهوه خوری خود همانند یک بازی در زندگی واقعی تماشا کنید و یا حتی با گسترش مشخصات از فضای محدود تلویزیون، نمایی از استادیوم بر تمامی دیوار خانه‌ خود در اختیار داشته باشید.

این ایده‌ای است که در نتیجه همکاری مایکروسافت با NFL در قالب یک ویدئو تهیه شده است.چیزی که هر دو سازمان به وقوع آن در آینده ایمان دارند. البته این اتفاق رخ نخواهد داد، مگر آنکه هلولنز بیش از پیش به توسعه یابد و به سطوحی که مد نظر مایکروسافت است برسد. از همین رو، شما را به تماشای ویدئو چگونگی  این ایده‌ی جذاب دعوت می‌کنیم.

تنها لازم است این نکته را شفاف سازی کنیم، کارکردی که در ویدئو بالا به نمایش در آمد، در حال حاضر بر روی هولولنز وجود ندارد و نمی‌توان به طور حقیقی بهره‌ای اینچنینی از هدست مایکروسافت برد. این ویدئو تنها یک نسخه‌ی نمایشی بوده و در واقع وجود ندارد. اما قابل توجه افرادی که درمورد حضور این فن‌آوری در دنیای واقعی کنجکاو هستند، باید گفت که بسیاری از چیز هایی که در این ویدئو دیده می‌شود،در حال حاضر و با تکنولوژی موجود قابل ساخت هستند.

پیش از این نیز اتفاق مشابهی را برای بازی ماینکرفت  دیده بودیم که به لطف هلولنز به وجود آمده بود.  تنها مسئله‌ای که باقی می‌ماند، توافق بین NFL و مایکروسافت برای ایجاد تجربه‌ی متشابه برای سایر بازی ها مثل فوتبال آمریکایی است، البته باید بفهمند چگونه به جمع آوری و انتقال اطلاعات بپردازند. هدست یاد شده قیمتی حدود ۳۰۰۰ دلار دارد. با وجود این  مقوله‌ی جالب، نظر شما در مورد این ایده مایکروسافت چیست؟

منبع: cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*