ال‌جی دو گوشی جدید X Cam و X Screen را در MWC 2016 معرفی خواهد کرد

ال‌جی رسما اعلام کرده که می‌خواهد در رویداد MWC 2016 از سری جدید گوشی‌های X رونمایی کند. طبق گزارشات قرار است از دو گوشی X Cam و X Screen در کنفرانس خبری ال‌جی پرده برداری شود. کمپانی کره‌ای نیز در مورد گوشی‌های جدید گفته که محصولات جدید برای افرادی طراحی شده که نیاز به تمامی امکاناتی که یک گوشی بالارده دارد نداشته ،اما می‌خواهند گوشی داشته باشند که از دوربین قدرتمند و یا صفحه‌ی باکیفیتی بهره می‌برد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

گوشی X Cam دارای یک تراشه‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۱۴ گیگاهرتز بوده و همچنین از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰p بهره می‌برد. این موبایل با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه بوده و از یک باتری با ظرفیت ۲,۵۲۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده خواهد کرد. از نظر دوربین، در این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی X Cam استفاده شده تا کاربران بتوانند از خود تصاویر سلفی گرفته و چت ویدیویی داشته باشند. محصول جدید ال‌جی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ بوده و تنها ۱۱۸ گرم وزن خواهد داشت.

در طرف دیگر، گوشی X Screen قرار دارد که از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و صفحه‌ی اصلی ۴.۹۳ اینچی با رزولوشن HD و همچنین صفحه‌ی ۱.۷۶ اینچی LCD با رزولوشن ۵۲۰ در ۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این ترکیب صفحات درست مانند چیزی خواهد بود که در گوشی V10 شاهد آن بودیم. در محصول جدید ال‌جی از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار دارد. X Screen از باتری با ظرفیت ۲,۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بهره برده و مبتنی بر سیستم عامل اندروید مارشمیلو خواهد بود.

مدیر عامل بخش ارتباطات موبایل کمپانی ال‌جی الکترونیکز، آقای جونو چو در مورد گوشی‌ها گفته‌اند:

هر کسی علاقه به قابلیت خاصی از موبایل‌ها دارد. در ال‌جی، ما فکر می‌کنیم که باید دستگاهی ساخت که یک کاری را به نحو احسنت انجام دهد و مشتری ما مجبور به پرداخت برای قابلیت‌هایی که استفاده نخواهد کرد نباشد. در نهایت، ما به مشتریان خود انتخاب‌های بیشتری ارائه می‌دهیم.

طبق گزارشات قرار است که از دو گوشی جدید در سوم اسفند ماه، درست یک روز بعد از رونمایی ‌ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) پرده برداری شود و در ماه آینده نیز شاهد عرضه‌ی موبایل‌های X Cam و X Screen در آسیا، اروپا، و آمریکای لاتین خواهیم بود.

ال‌جی و رونمایی از سری جدید گوشی X در MWC 2016 12

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*