راه‌اندازی هشت‌ هزار و صدمین سایت باندپهن همراه ایرانسل

ایرانسل ( irancell ) در راستای توسعه شبکه باندپهن خود، امروز اعلام کرد که هشت‌ هزار و صدمین سایت باندپهن همراه (MBB) خود را در ایران راه اندازی کرده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر تلفن همراه و ارائه موفقیت‌آمیز خدمات ۳G باند پهن همراه در تمامی استان‌های ایران، شبکه ۴G/LTE را به‌عنوان آخرین نسل فناوری ارتباطی دنیا، برای نخستین بار در ایران و در آخرین روز آبان ماه ۹۳ در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد.

ایرانسل همچنین پیش از این، در روز اول شهریور ۹۴ و در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شش هزارمین سایت ۳G/4G خود را افتتاح کرده بود و اکنون با ادامه توسعه شبکه، موفق به راه‌اندازی ۸۱۰۰ سایت باندپهن همراه شده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از ۴۵۸ شهر و دهستان و ۱۰۳ مسیر جاده‌ای اصلی معادل با  ۷۷۳۷ کیلومتر در تمامی ۳۱ استان کشور تحت پوشش شبکه ۳G و بیش از ۱۷۰ شهر، تحت پوشش خدمات ۴G/LTE ایرانسل قرار دارند. نقشه و فهرست مناطق تحت پوشش خدمات باندپهن همراه ایرانسل در وب‌سایت این اپراتور به نشانی irancell.ir/coverage ارائه شده است.

مشترکان ایرانسل برای اتصال به شبکه نسل چهارم باید ضمن استفاده از گوشی یا مودم با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، نسبت به اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش اقدام کرده و سیم‌کارت ایرانسل خود را نیز به سیم‌کارت «یوسیم» تغییر دهند و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

استفاده از بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، براساس منطقه تحت پوشش، نوع سیم‌کارت و تنظیمات گوشی، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، برای تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و دیتای ایرانسل امکان‌پذیر است.

منبع : irancell

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*