تصاویر جدید به ما نشان می‌دهد که هواوی P9 چه ظاهری خواهد داشت

تقریبا اخبار زیادی در مورد گوشی هواوی P9 در فضای مجازی منتشر شده است. تاکنون گفته شده که این گوشی در ماه مارس عرضه خواهد شد، همچنین دارای یک دوربین دوگانه بوده، و تراشه‌ای با عمل‌کرد فوق العاده‌ خواهد داشت. همچنین احتمال می‌رفت که اسکنر اثر انگشت به جای قرار گرفتن در عقب P9 بر روی دکمه‌ی خانه  که در جلوی گوشی قرار دارد به کار رود. با این حال تصاویری به تازگی از پرچم‌دار جدید هواوی منتشر شده که خلاف این امر را نشان می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

طبق گزارشات تصاویر منتشر شده رندرهای رسمی کمپانی هستند. با مشاهده‌ی این تصاویر می‌توان گفت که هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) قرار است در ۵ رنگ‌بندی عرضه شود: سیاه، سفید، خاکستری، طلایی، و صورتی. نکته‌ی دیگری که قابل رویت است استفاده از دوربین دوگانه در پشت گوشی‌ست که قبلا نیز اخباری در مورد آن منتشر شده بود.

البته هنوز مشخص نیست که چطور هواوی می‌خواهد از دو سنسور در پشت پرچم‌دار خود استفاده کند اما اگر مانند ترکیبی باشد که در گوشی آنر ۶ پلاس ( Honor 6 Plus ) دیده بودیم، دو سنسور مشابه ۸ مگاپیکسلی در کنار هم قرار گرفته بودند که نتیجه‌ی آن رسیدن به فوکوس سریع‌تر و همچنین عمل‌کرد بهتر در شب بود. بنابراین امکان اینکه از چنین ترکیبی در هواوی P9 استفاده شود نیز وجود دارد.

از نظر طراحی، قاب فلزی این گوشی به چشم می‌آید که اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار دارد و خبری از دکمه‌های ناوبری در جلوی گوشی نیست. همچنین یک فلش LED دوگانه نیز در پشت گوشی وجود دارد.

مشخصات احتمالی گوشی هواوی P9

  • صفحه‌ی ۵.۲ اینچی
  • تراشه‌ی Kirin 950 با معماری ۶۴ بیتی
  • ۴ گیگابایت رم
  • باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت

طبق گزارشات قرار است گوشی هواوی P9 در ۴ مدل عرضه شود: یک فبلت P9 Max ، یک مدل کوچک به نام P9 Lite ، یک مدل معمولی به نام P9 ، و یک مدل پریمیوم که قرار است از سخت افزار قدرتمندتری نسبت به P9 معمولی برخوردار باشد. البته برای یافتن اینکه کدام یک از این اطلاعات صحت دارد باید تا زمان کنفرانس خبری هواوی در MWC 2016 صبر کرد.

فروشگاه جانبی مرجع تخصصی لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران حامی گجت نیوز در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*