تصویر جدید ال‌جی جی ۵ با یک ماژول بزرگ عجیب و غریب در قسمت پشت !

تا برگذاری MWC و کنفرانس بزرگ ال‌جی تنها چند روز دیگر باقی مانده است و حال شایعات جدیدتری در رابطه با ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) منتشر شده که قرار است پرچمدار بعدی چشم بادامی ها باشد. در گزارشات مختلف جزئیاتی گوناگونی اعم از مشخصات فنی و طراحی ظاهری فاش شدند؛ اما به تازگی تصویری جدید از این محصول به دستمان رسیده که حامل ماژولی بزرگ در قسمت پشت این گوشی است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

گمانه زنی های بسیاری در رابطه با نحوه کاربرد این ماژول وجود دارند. اما طبق گفته‌ی منبع، قطعه جدید به منظور ارائه ماژول های دیگر به کاربران در نظر گرفته شده است. ماژول هایی نظیر باتری های معمولی و لوازم جانبی دیگری که ویژگی هایی خاص را  برای این پرچمدار به ارمغان خواهد آورد.

Alleged-renders-of-the-LG-Gماژول جدید این گوشی هرچند عجیب و غریب است اما نمی‌توان از تصاویر نشت کرده به راحتی گذر کرد و امکان آن وجود دارد که ال‌جی چنین مدلی را برای پرچمدار جدیدش مد نظر قرار داده باشد.  جزئیات رسمی در رابطه با صحت داشتن چنین مدلی منتشر نشده در مورد تصاویر نیز مشخص نیست که تا چه حد حقیقی هستند.

حالا ممکن این سوال پیش بیاید که ماژول عجیب و غریب جی ۵ اساسا چیست؟ متاسفانه در این رابطه هم باید بگوییم که جزئیات چندانی در دست نداریم. اما طبق یافته های خودمان، یک دکمه و یک سوراخ در کناره‌ی این گوشی دیده می‌شود که ممکن است محل قرار گیری جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یا جایگاه USB Type-C باشد. جدا از همه‌ی اینها، در این بخش هیچ سنسور دوربینی به چشم نمی‌خورد. با این حال، در تصاویر موجود تنها یک زاویه از این ماژول جای داده شده و همچنان حدس ها شایعات در مورد این بخش وجود دارد.

در حال حاضر ما قادر نیستیم در این خصوص موارد بیشتری را عنوان کنیم. در هر صورت، برای دستیابی به اطلاعات بیشتر باید تا ۲ اسنفد منتظر ماند تا ال‌جی رسما  از پرچمدار بعدی خودش پرده برداری کند.

منبع:phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*