گوشی ال جی جی ۵ به بلندگوهای Bang & Olufsen مجهز است

دیروز در خبرها داشتیم که ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) قرار است به همراه قابلیت صدای قدرتمند Hi-Fi عرضه شود که این کار با همکاری بخش B&O Play یکی از بخش‌های کمپانی دانمارکی Bang & Olufsen صورت گرفته که بخاطر کیفیت بالای محصولات صوتی خود مشهور است.امروز ال جی رسما این موضوع را تایید کرده و نمایندگی LG در ایران، بیانیه مطبوعاتی مربوط به این موضوع را برای دفتر گجت نیوز ارسال کرده است.در ادامه شما را به خواندن این بیانیه مطبوعاتی دعوت می کنیم.

شرکت ممتاز B&O PLAY صدا و قابلیت صوتی بی‌نظیر برای جدیدترین گوشی هوشمند ال­جی به ارمغان می‌آورد

سئول- شرکت ال­جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد که برای ارائه تجربه صوتی با کیفیت بالای بهبودیافته به کاربران گوشی‌های هوشمندش با شرکت ممتاز B&O PLAY توافقی را اجرا کرده است. شرکتB&O PLAY با سابقه ۹۰ ساله در زمینه صدا و طراحی بی‌نظیر، ساخت ماهرانه و نوآوری محصول از زمانBang & Olufsen ، همان ارزش‌ها را برای نسل جدیدی از محصولات امروزی خلق می‌کند که مشتریانِ آگاه به طراحی و کیفیت آن را به طور کامل منطبق بر مفهوم ال‌جی به عنوان پیشگام صدای تلفن هوشمند می‌دانند.

این دو شرکت دست در دست هم کار می‌کنند تا مطمئن شوند LG G5 بهترین کیفیت صدا را به مشتریان عرضه می‌کند. ال­جی اولین شرکتی خواهد بود که ویژگی صدای Hi-Fi قدرتمند را با همکاری B&O PLAY بر روی گوشی‌هایش ارائه می‌دهد.

هنریک تادورف لورنسن، رئیس B&O PLAY، می‌گوید:

ما از همکاری با ال‌جی بسیار هیجانزده هستیم. با تمرکزی که ال­جی بر روی گوشی‌های هوشمند گذاشته است، این همکاری به B&O PLAY فرصت می‌دهد تا صدای ممتاز خود را به بازار گسترده‌تری از مشتریان عرضه کند. B&O PLAY برای عاشقان موسیقی که در بازار به دنبال بهترین‌ها هستند نامی آشناست. این محصولات خلاقانه، فراتر از مرزها و مداوم در حال تحول هستند و مشتریان همان چیزی را در تلفن همراهی که انتخاب می‌کنند که از یک هدفون انتظار دارند. بنابراین، این یک همکاری ایده‌آل و کامل است.

ال­جی که تا کنون مرزهای صدای تلفن هوشمند را درنوردیده است، تصمیم دارد همکاری خود با B&O PLAY را ادامه دهد تا رقابت تجربه صوتی در گوشی‌های هوشمندش را بیشتر کند.

جونو چو، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایل ال­جی الکترونیکس می­گوید:

با همکاری با B&O PLAY، ما باور داریم که می‌توانیم انتظارات مشتریانی که در پی نسل جدید صدای پیشرفته در گوشی‌های هوشمندشان هستند را برآورده می‌کنیم. همکاری ما با B&O PLAY برای هر دو طرف سودمند بود و ال‌جی به همکاری با شرکت‌های پیشرو در گستره وسیعی از صنایع مختلف ادامه می‌دهد تا استانداردهای جدیدی را برای نوآوری در بازار گوشی‌های هوشمند ممتاز ایجاد کند.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*