مشخصات گلکسی اس 7

تایید قیمت و مشخصات گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج همراه با هدست هدیه Gear VR

چند ساعت بیشتر باقی نمانده تا کمپانی کره ای سامسونگ در MWC 2016 از پرچمداران خود یعنی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) پرده برداری کند و طرفداران سامسونگ نیز بی صبرانه منتظر این دو محصول هستند .در بروشوری که یکی از بزرگترین فروشندگان آلمانی منتشر کرده مشخص شده که این دو اسمارت فون به همراه یک هدست واقعیت مجازی Gear VR بعنوان هدیه برای نخستین خریداران عرضه خواهند گشت .

قبلا نیز شایعات زیادی در مورد این دو پرچمدار شنیده بودیم اما این بار فروشنده آلمانی با انتشار این بروشور، خیال همه را راحت کرد و اطلاعات زیادی را به کاربران داد .همانطور که در تصویر مشاهده میکنید علاوه بر وجود هدست رایگان، قیمت هایی که قبلا در شایعات شنیده بودیم نیز تقریبا تایید شد، بطوریکه قیمت ۶۹۹ یورو برای Galaxy S7 و ۷۹۹ یورو برای Galaxy S7 Edge در نظر گرفته شده است .جالب اینجاست که گلکسی s6 و s6 edge نیز در سال گذشته تقریبا با همین قیمت در آلمان عرضه شده بودند !

طبق مشخصات سخت افزاری ارائه شده در این بروشور، گلکسی s7 اج تا حدودی متفاوت است زیرا اندازه صفحه نمایش این تلفن هوشمند ۵.۵ اینچ میباشد در حالی که صفحه نمایش گلکسی s7 تنها ۵.۱ اینچ است .هر دو دستگاه از بدنه آلومینیومی ساخته شده اند که محافظ گوریلا گلس ۴ آنها را پوشش میدهد .همچنین گواهینامه IP68 گواه بر ضد آب بودن آنهاست. پشت بدنه گلکسی اس ۷ کاملا صیقلی نیست و به قولی طرح دار ساخته شده تا امنیت بیشتر در هنگام نگه داشتن با دست را فراهم آورد . یک ویژگی خوشحال کننده دیگر در این دو اسمارت فون شگفت انگیز، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت می باشد .

در کنار گواهینامه ضد آب و ضد گرد و غبار و همچنین حافظه قابل ارتقاء ، این بروشور شایعات مربوط به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را نیز تایید کرده و خبر از وجود سنسور novel Dual-Pixel در کنار لنز عریض f/1.7 را میدهد که میتواند مشکل کمبود نور را برطرف کرده محدوده داینامیک بیشتری را ایجاد نماید .

ما هم مانند شما منتظر هستیم تا مراسم رسمی سامسونگ در MWC 2016 را مشاهده کرده و از اطلاعات کامل محصولات جدید این کمپانی آگاه شویم .

امشب ساعت ۲۱:۳۰ ، با پوشش زنده گجت نیوز از مراسم رونمای گلکسیS7 و گلکسی S7 اج سامسونگ، با ما همراه باشید.

منبع: PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*