کاور-لنز-سامسونگ

سامسونگ کاور لنز خانواده Galaxy S7 را معرفی کرد

دیروز سامسونگ گوشی های هوشمند خود، یعنی Galaxy S7 Edge و Galaxy S7 را معرفی کرد.در مراسم معرفی این دو پرچم دار جدید سامسونگ درباره دوربین جدید این موبایلها و ویژگی های اضافه شده و همچنین لوازم جانبی از جمله کاور لنز برای هر دو مدل هم سخنانی به میان آمد، که از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با این جزییات با گجت نیوز همراه باشید.

این دو دستگاه شباهت بسیار زیادی به هم دارند ولی اندازه آنها کمی با هم فرق دارد. Galaxy S7 دارای QHD، یا رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل، نمایشگر ۵.۱ اینچی Super AMOLED و باتری ۳,۰۰۰ mAh است و در مقابل Galaxy S7 Edge دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی Super AMOLED و باتری ۳,۰۰۰ mAh است. هر دو گوشی از یک نوع پردازنده بهره می برند، یا هر دو پردازنده Qualcomm Snapdragon را دارند و یا هر دو از Samsung Exynos به عنوان پردازنده استفاده می کنند. ۴ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه ذخیره سازی از دیگر ویژگی های سخت افزاری دیگر این دو دستگاه محبوب است. از دیگر ویژگی ها نیز می توان از : تکنولوژی زد آب بودن، شارژ شدن سیمی و غیر سیمی سریع و دوربین خارق العاده ۱۲ مگا پیکسلی با بهره وری بالا، نام برد.

دوربین خانواده Galaxy بسیار محبوب و کاربر پسند بوده و هست. با اینکه Galaxy S6 از یک دوربین بی نظیر بهره می برد، ولی سامسونگ برای S7 کیفیت و قابلیت دوربین را بهبود بخشید. در واقع در دوربین جدیدی که سامسونگ برای S7 طراحی کرده است، تعداد پیکسل ها کاهش یافته است.در عین حال اندازه پیکسلها به اندازه ۱.۴um افزایش یافته است.دریچه دیافراگم هم به اندازه f/1.7 پهن تر شده است.سامسونگ واقعا برای بالابردن کارکرد دوربین Galaxy سنگ تمام گذاشته است و حتی یک سنسور دوگانه پیکسل با تشخیص فاز هم به این مجموعه اضافه نموده است.تشخیص فاز یک قابلیت جالب و سودمند است که باعث می شود دوربینهای دیجیتالی بتوانند بر روی شی بهتر متمرکز شوند.این قابلیت در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار در گوشی های هوشمند Galaxy S5 و iPhone 6به کار رفت.این سیستم جدید می تواند سریعتر از سیستم قبلی بر روی یک شی خاص تمرکز کند. دوربینهای خانواده Galaxy S7 دارای یک سری سنسور جدید با پیکسلهای تشخیص فاز است اگر این قابلیت را نمی شناسید، باید بدانید که این قابلیت می تواند قدرت تمرکز دوربین بر روی اجسامی که سریع حرکت می کنند را افزایش دهد.

علاوه بر Galaxy S7 و S7 Edge،سامسونگ یکسری لوازم و وسایل از جمله کاور لنز برای هر دو مدل را نیز معرفی کرد.

از این کاور برای بهبود بخشیدن به کار دوربین دستگاه استفاده می شود و در پشت موبایل به راحتی سوار می شود.البته این کاور قرار نیست که برای همیشه لنزها را بپوشاند چون هنگام سوار شدن در پشت موبایل شکل خاصی را به پشت موبایل میدهد یکدستی نمای بدنه را ازبین می برد. این کاور فقط مواقعی که مورد نیاز است باید استفاده شود.این مواقع مورد نیاز ممکن است گرفتن عکسهای ماکرو و یا تامین یک بزرگنمایی نوری مناسب برای دوربین، باشد.با این حال هنوز مشتریان نمی دانند که برای دور نگه داشتن گرد و غبار از لنزهای خود از چه چیزی باید استفاده کنند.باید منتظر بمانیم و سامسونگ چه چیزهای دیگری را می خواهد معرفی کند.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه کیت نظامی هم واسش می ذاشتن موقعه حمله داعش ازش استفاده کنیم