شیائومی گوشی می ۴ اس را در چین رونمایی کرد

همانطور که می‌دانید کنفرانس خبری شیائومی امروز در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) در حال برگزاری است و شیائومی از جدیدترین گوشی خود، شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) رونمایی خواهد کرد. اما زودتر از پرده برداری گوشی شیائومی Mi 5 ، کمپانی چینی گوشی شیائومی می ۴ اس ( Xiaomi Mi 4s ) را در چین معرفی کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

گوشی شیائومی Mi 4s در حقیقت جانشینی برای گوشی شیائومی می ۴ آی ( Xiaomi Mi 4i ) است که دارای طراحی باریک‌تر  جذاب بوده، اما از نظر مشخصات سخت افزاری چندان تاثیر گذار نیست. به نظر می‌رسد که از نظر سخت افزاری باید این گوشی را در جایگاهی بین می ۴ و می ۵ قرار داد.

می ۴ اس دارای یک پنل شیشه‌ای در پشت و جلوی خود بوده و دور آن نیز از فلز استفاده شده تا در برابر ضربات وارده دوام بیشتری داشته باشد. در این گوشی از یک صفحه‌ی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده شده. محصول جدید کمپانی چینی دارای ابعاد ۱۳۹.۲۶ در ۷۰.۷۶ به ضخامت ۷.۸ میلی‌متر بوده و تنها ۱۳۳ گرم وزن دارد.

درون این گوشی از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده شده و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه PDAF و فلش LED دوگانه در پشت آن به کار رفته است. از جمله موارد دیگری که در عقب گوشی می‌توان یافت یک سنسور اسکنر اثر انگشت خواهد بود.

این گوشی دارای ارتباطات ۴G Plus با همراه VoLTE و درگاه USB نوع C بوده و مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که بر روی آن رابط کاربری MIUI 7 سوار شده. Mi 4s دارای یک باتری با ظرفیت ۳,۲۶۰ میلی‌آمپر خواهد بود و از سیستم شارژ سریع کواکلام ۲.۰ استفاده می‌کند.

بنابر اعلام مسئولین شیائومی در کنفرانس خبری که در چین برگزار شده، مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی قیمتی تقریبا معادل ۲۶۰ دلار داشته و در رنگ‌های سیاه، سفید، طلایی، و صورتی عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که شیائومی همزمان در حال رونمایی از پرچم‌دار جدید خود در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) است.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*