تبلت بعدی اپل یک نمونه کوچک‌تر آیپد پرو است ، نه آیپد ایر ۳

همانطور که می‌دانید اپل می‌خواهد در ماه مارس یک کنفرانس خبری برگزار کند که طبق شایعات، در این مراسم از یک آیپد ۹.۷ اینچی رونمایی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که این تبلت جدید، آیپد ایر ۳ نخواهد بود. طبق اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده تبلت بعدی از برند آیپد پرو خواهد بود که کمی از سایز ۱۲.۹ اینچی آن کاسته شده. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

البته با مشاهده مشخصات درز شده از تبلت جدید، به نظر منطقی می‌رسد که از برند آیپد پرو باشد. استفاده از ۴ بلندگو، پردازنده‌ و میزان رم مشابه با آیپد پرو ( iPad Pro )، و در آخر داشتن سازگاری با قلم اپل ( Apple Pencil ) همگی دال بر این است که باید منتظر یک نسخه کوچک شده از آیپد پرو باشیم تا آیپد ایر ۳ ( iPad Air 3 ).

جالب است بدانید که طبق گزارشات اپل در حال ساخت یک نسخه کوچک‌ شده‌ی صفحه کلید هوشمند خود برای آیپد جدید است و از نظر قیمت، گویا میان قیمت آیپد ایر ۲ ( iPad Air 2 ) که ۷۹۹ دلار دارد و آیپد پرو با قیمت ۱,۰۷۹ دلار قرار می‌گیرد.

این دیوایس جدید قرار است به همراه آیفون ۵se در پانزدهم ماه مارس (بیست و پنجم اسفند) در کنفرانس خبری اپل رونمایی شده و سپس در روزهای آینده به بازار عرضه شود.

منبع: theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*