s7-vs-s7-edge-verizon

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ توسط اپراتورهای معتبر اعلام شد

چند روز پیش بود که سامسونگ از پرچمدار جدید خود در میعادگاه بارسلونا رونمایی کرد. گلگسی اس ۷ و اس ۷ اج دو غول کره‌ای هستند که حالا بازار داغ اخبار و بررسی های معتبر را به خود اختصاص داده‌اند. طبق یک بیانیه مشترک، اپراتورهای معتبر AT&T، Sprint، T-Mobile و Verzion  قیمت در زمان عرضه این دو گوشی هوشمند به‌علاوه تاریخ انتشار رسمی آن‌ها را اعلام کردند.

بنابه گزارشات، فروش گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge  رسما از تاریخ ۲۶ فوریه (هفتم اسفندماه) در نمایندگی‌های این اپراتورها، در سراسر جهان، آغاز خواهد شد. این به آن معنی است که سامسونگ امکان پیش‌خرید دو پرچمدار فلزی خود را تنها چند روز بعد از رونمایی در کنگره جهانی موبایل میسر ساخته، تا علاقه‌مندان به این دو اسمارت‌فون انتظار زیادی نکشند.

اگر شما درباره تنوع رنگ ها در نخستین روز عرضه کنجکاور هستید، شایان ذکر است که اپراتور US Celluar گلگسی اس ۷ را در دو رنگ مشکی عقیقی و طلایی روشن برای پیش‌خرید قرار خواهد داد. در حالی که گلگسی اس ۷ اج در سه رنگ مشکی، طلایی و به‌علاوه نقره‌ای، موجود خواهد بود.

Verzion

verizonنحوه خرید: امکان پیش‌خرید آنلاین از از ساعت ۸ صبح روز هفتم اسفندماه – ۲۶ فوریه، موجود برای تست در فروشگاه از تاریخ ۲۶ فوریه، تاریخ عرضه: یازدهم مارچ ۲۰۱۶ – دوم فروردین ماه ۱۳۹۵

قیمت‌ها: حدود ۶۷۲دلار (گلگسی اس ۷) و حدود ۷۹۲دلار (گلگسی اس ۷ اج) – اقساط ۲۸دلار ماهانه (گلگسی اس ۷) و ۳۳دلار ماهانه (گلگسی اس ۷ اج) به‌مدت ۲۴ ماه.

مزایا: یک دستگاه  Gear S2 یا Gear VR و شش بازی برای کسانی که ۲۳ فوریه پیش خرید کرده باشند یا در نخستین روز عرضه خریداری کنند.

AT&T

att

نحوه خرید: امکان پیش‌خرید آنلاین از از ساعت ۸ صبح روز هفتم اسفندماه – ۲۶ فوریه، موجود برای تست در فروشگاه از تاریخ ۲۶ فوریه، تاریخ عرضه: یازدهم مارچ ۲۰۱۶ – دوم فروردین ماه ۱۳۹۵


قیمت‌ها
: حدود ۶۹۹دلار (گلگسی اس ۷) و حدود ۷۹۹دلار (گلگسی اس ۷ اج).نحوه خرید: امکان پیش‌خرید آنلاین از از ساعت ۸ صبح روز هفتم اسفندماه – ۲۶ فوریه، موجود برای تست در فروشگاه از تاریخ ۲۶ فوریه، تاریخ عرضه: یازدهم مارچ ۲۰۱۶ – دوم فروردین ماه ۱۳۹۵.

خرید اقساطی در این اپراتور به‌صورت ۲۴ ماهه یا ۳۰ ماهه نیز وجود دارد. دو رنگ مشکی عقیقی و طلایی روشن نیز در این فروشگاه عرضه خواهد شد. همچنین این اپراتور اذعان دارد که قیمت این دو گوشی بعد از زمان عرضه تا تقریبا ۷۹۵دلار (گلگسی اس ۷ اج) و ۶۹۵دلار (گلگسی اس ۷) متغییر است. ما نیز گمان می‌کنیم که قیمت این دو گوشی همان ۷۹۹دلار و ۶۹۹دلار برچسب می‌خورد.

مزایا: یک دستگاه هدست واقعیت مجازی رایگان Gear VR  با ارزش ۱۵۰ دلار برای کسانی که در روز ۲۳ فوریه پیش‌خرید کرده‌اند یا در روز نخست عرضه خریداری کنند. اشتراک رایگان  DIRECTV که به شما این امکان را خواهد داد که هرکجا و هر زمان با گلگسی خود به تماشای تلویزیون بپردازید. قابلیت Quick Remote رایگان که گلگسی شما را به یک کنترلر همه کاره تبدیل خواهد کرد و این امکان را خواهد داد که DIRECTV  خود را با دستیار صوتی گلگسی مدیریت کنید.

T-Mobile

tmo

نحوه خرید: امکان پیش‌خرید آنلاین از از ساعت ۸ صبح روز هفتم اسفندماه – ۲۶ فوریه، موجود برای تست در فروشگاه از تاریخ ۲۶ فوریه، تاریخ عرضه: یازدهم مارچ ۲۰۱۶ – دوم فروردین ماه ۱۳۹۵.

قیمت‌ها: ۶۶۹دلار (گلگسی اس ۷) و ۷۷۹دلار (گلگسی اس ۷ اج)

مدل ۳۲گیگابایتی Galaxy S7 نیز در رنگ های مشکی عقیقی و طلایی روشن برای خرید اقساطی بدون بهره موجود خواهد بود. مقدار اقساط پرداختی آن نیز مشابه سایر اپراتورها بوده و تنها فرق آن مدت زمان ۲۴ ماهه آن خواهد بود.

 

همچنین اعلام شده که رنگ‌های نقره‌ای و طلایی در کنار مشکی عقیقی برای Galaxy S7 edge، در نظر گرفته شده است.

مزایا: یک دستگاه Gear VR رایگان با بازی‌های مجانی برای کسانی که در روز نخست انتشار گلگسی اس۷ و گلگسی اس۷ اج را خریداری کنند. ( ۲۵۰دلار ارزش کلی مزایا)

Sprint

sprintنحوه خرید: امکان پیش‌خرید آنلاین از از ساعت ۸ صبح روز هفتم اسفندماه – ۲۶ فوریه، موجود برای تست در فروشگاه از تاریخ ۲۶ فوریه، تاریخ عرضه: یازدهم مارچ ۲۰۱۶ – دوم فروردین ماه ۱۳۹۵.

قیمت‌ها: حدود ۶۴۹دلار (گلگسی اس۷) و حدود ۷۴۹دلار (گلگسی اس۷ اج).

در کنار خرید اقساطی، شرکت اسپرینت امکان جالبی به نام ” گلگسی برای همیشه” قرار داده که با دریافت کارت این طرح، شما می‌توانید به محض انتشار گلگسی اس۸، گوشی گلگسی اس ۷ خود را به نمایندگی برده و یک اسمارت‌فون نسل جدید دریافت کنید. از ویژگی های بارز این طرح، اقساط ۱۲ ماهه آن با شرایط فوق‌العاده می‌باشد.

اقساط عادی ۱۲ و ۲۴ ماهه برای دو گوشی Galaxy S7 و نیز Galaxy S7 edge در نظر گرفته شده است.

 گلگسی اس۷ و اس۷ اج در یک نگاه:

 سامسونگ گلکسی اس ۷سامسونگ گلکسی اس ۷ اج
تاریخ عرضه۲ فروردین۲ فروردین
آغاز پیش‌فروش۸ صبح ۲۳ فوریه۸ صبح ۲۳ فوریه
تاریخ آغاز “اولین تجربه‌”۲۴ فوریه۲۴ فوریه
اولین نگاه در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها۲۶ فوریه۲۶ فوریه
قیمتحدود ۶۹۹ دلارحدود ۷۹۹ دلار
هدست واقعیت مجازی رایگان فقط برای کسانی که در تاریخ ذکر شده خریداری کنند۲۳ فوریه و ۱۸ مارچ۲۳ فوریه و ۱۸ مارچ
موجود درAT&T, Sprint, T-Mobile, Verizon Wireless and U.S. Cellular stores, Best Buy, Car Toys, Sam’s Club, Staples, Target و WalmartAT&T, Sprint, T-Mobile, Verizon Wireless and U.S. Cellular stores, Best Buy, Car Toys, Sam’s Club, Staples, Target و Walmart
رنگ های موجودمشکی عقیقی و طلایی روشنمشکی عقیقی، طلایی روشن، نقره‌ای

منبع: PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باسلام.با دیدن این خبر به شرایط اینها حسرت خوردم.دردناک اقساط گرفتن و تعویض گوشی جدید باقدیمی شاهد هدایایی ارزشمند نیز هستیم که نصف گوشی قیمت دارند . من هم مثل دوست عزیز جناب غلامی از گلوی اس و اس ۲ و اس ۲ پلاس و اس ۴ و اس ۶اج پلاس و نوت یک و نوت ۳ و نوت اج و الان هم نوت۵ برای خودم و برای همسرم نیز بیشتر همین گوشی ها رو خریداری کردم و گوشی همسرم الان اس ۶ اج هستش . کاشکی نمایندگی های مجاز سامسونگ بجای هدایایی چون فلش و کیف و لیبل که نهایت قیمت شاید ۵۰ تومنی داشته باشه . از این آگهی ها یاد بگیرند و مشتری مداری کنند . شرایطی چون اقساط و اینچنین هدایا واقعا جای تامل زیادی داره…ممنون از گجت نیوز

  2. باسلام وعرض خسته نباشید اینجلنب که یکى ازمشتریان دائمى سامسونگ هستم وتمامى گوشیهایى راکه عرضه کرده خریدارى کردم وتواستان کرمانشاه کلیه فروشندگان بنده میشنلسند وبلافاضله برایم زنگ میزنند متاسفانه سال قبل سى میلیون ضرروامسال پنج میلیون ولى حالا دیگرتوانایى خرید راندارم اگربصورت اقساط باشه ممنون میشویم ومجدداً افتخاردیگرى نصیب بنده میشود که بتونم گلکسى اس۷ یااس۷ ایج راداشته باشیم ازکسانیکه براى توزیع وساخت این گوشى زحمت کشیدند نهایت تشکرواداریم امیدواریم روزبروز موفق تر

    • درود!

      آقای غلامی، این شرایط اقساطی متاسفانه فقط برای کشور هایی هست که این اپراتورها توی اونها نمایندگی دارند…

      • امپراطور های ما اصلا به این سمت ها نمیروند. نمیدونم چرا . با اینکه ایرانسل یک برند جهانی هستش اگر از همراه اول فاکتور بگیریم … تالیا و رایتل نیز بمانند