آیفون ۴ اینچی جدید، iPhone 5SE نام دارد

طبق شایعات که مدتی‌ست شروع به گردش گسترده در فضای مجازی کرده‌اند، اپل در حال طراحی و تولید یک اسمارت‌فون با صفحه نمایش به ابعاد ۴-اینچ می‌باشد. این گوشی هوشمند مرموز تا به حال نام هایی همچون iPhone 6C،iPhone 7C و iPhone 5Se به‌خود گرفته است. طبق منابعی چون China Mobile که اسمبل کننده این گوشی نیز هست، اسمارت‌فون جدید اپل با قیمتی ارزان در تاریخ ۲۵ اسفندماه عرضه خواهد شد.حالا یک منبع چینی ادعا کرده که اپل به طور قطع نام آیفون ۵ اس ای ( iPhone 5SE ) را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است.

بنا به گزارشات یک منبع چینی ، این محصول جدید اپلی، iPhone SE نام دارد و به هیچ یک از نسل‌های قبلی آیفون مربوط نیست بلکه یک برند مجزا به‌شمار می‌آید. بر اساس شنیده ها آیفون ۵SE در تاریخ ۲۵ام اسفندماه به طور رسمی، در کنار آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل که مدل کوچک شده‌ی iPad Pro است، معرفی و پرده‌برداری خواهد شد. ممکن است در این مراسم با رونمایی ناگهانی نسل جدید Apple Watch نیز روبرو شویم.

آیفون SE یک نسخه بهبود یافته از آیفون ۵S

اپل با عرضه این محصول ۴-اینچی می‌تواند به سال ۲۰۰۷ برگردد و طرفداران استیو جابز فقید، که عقیده بر کوچک بودن صفحه نمایش موبایل داشتند، را دوباره به‌سوی خود جذب کند. گفته شده که مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند جز صفحه نمایش کوچک آن،کاملا مشابه iPhone 6S خواهد بود، یعنی یک پردازنده A9 SoC به همراه چیپست کمکی M9، تاچ آی‌دی، تکنولوژی NFC، سیستم اپل پِی، ویژگی Live Photo، نسخه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی و دیگر امکانات، این اسمارت‌فون را کامل خواهند کرد. یک طراحی نزدیک به آیفون ۶ اس و شبیه به آیفون ۵ اس، آیفون ۵ اِس‌ای را هرچه بیشتر دوست‌داشتنی تر می‌کند.

باید منتظر بمانیم و نظاره‌گر آن باشیم که اپل در تاریخ ۲۵ اسفندماه – ۱۵ مارچ، چه چیزی برای ارائه به مخاطب و طرافداران خود دارد. باتوجه به وضعیت نه چندان خوب اپل و کاهش ضریب رشد نمودار فروش این شرکت در برند آیفون، تیم کوک و تیمش دست به‌کار شدند و اینبار چیزی طراحی کرده‌اند که مشتریان آیفون های ۴.۷-اینچی و بیشتر، مجذوب این اسمارت‌فون به‌صرفه از نظر اقتصادی و کوچک شوند.

منبع: iPhoneabonnementen و Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*