حضور پر رنگ لوازم جانبی گوشی های هوشمند در نمایشگاه MWC 2016

MWC (کنگره جهانی موبایل) امسال، میزبان چندین اسمارت‌فون تازه معرفی شده‌ی قابل توجه بود. گوشی‌هایی که نسبت به نسل قبلی خود دست‌خوش تغییراتی بزرگ شده‌اند و میان رده هایی که رفته‌رفته بهتر می‌شوند. خوشبختانه هنوز مشتریان شرکت‌هایی مانند ال‌جی (LG) و سامسونگ (Samsung)، بهانه‌های قابل قبولی برای ارتقای موبایل خود به نسل بعدی دارند.کنگره جهانی موبایل همچنین بر روی چند محصول جانبی جذاب و نوآورانه تمرکز کرده‌بود و حضور پرنگ لوازم جانبی گوشی های هوشمند در نمایشگاه MWC 2016 کاملا مشهود بود.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت ال‌جی، امسال بسیاری از مزایای نسل جدید پرچمدار خود را طراحی ماژولار به‌ رخ رقیبانش کشید. گوشی LG G5 (ال‌جی جی۵) چند وسایل جانبی قابل اتصال به‌خود را به نمایش گذاشت که از مهمترین این لوازم می‌توان به هدست واقعیت مجازی بی‌نظیر همگام با اندروید این شرکت اشاره نمود. همه این لوازم جانبی به بالا بردن میزان کیفیت تجربه‌ی شما در عسکبرداری یا گوش کردن به موسیقی تاثیرگذار هستند. یک ربات گرد و زیبا در کنار هدست واقعیت مجازی، گجت‌هایی هستند که G5 را کامل می‌کنند.

سامسونگ نیز دوربینی با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای به ارمغان آورد که در کنار یک هدست واقعیت مجازی منحصر به‌فرد می‌درخشید. اچ تی سی (HTC) تواسنت با هدست واقعیت مجازی Vive، نظر بسیاری از منتقدین حوزه تکنولوژی و بازی را مجذوب خود کند. اچ تی سی همچنین یک دستگاه هدست خود را برای آزمایش رایگان در اختیار عموم قرار داده بود. شایان ذکر است که اطلاعاتی از تاریخ عرضه و قیمت این گجت نوآورانه (Vive) در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفت. هوآوی (Huawei) نیز از ساعت های هوشمند خود پرده‌برداری کرد و در این زمینه خودی نشان داد.

به‌طور خلاصه تنها محصولات قابل توجه کنگره‌ی امسال، لوازم جانبی و ماژولاری بود که از سوی شرکت های بزرگی چون ال‌جی و سامسونگ رونمایی و ارائه شد. جز پرچمدار نسل جدید ال‌جی، یعنی G5، شاهد محصولی با چنین طراحی بی‌همتایی نبودیم.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*