انقلابی دیگر از اپل در راه است

 

 

شواهد حاکی از آن است که شرکت اپل در حال آماده‌سازی محصول انقلابی دیگری برای عرضه در سال جاری میلادی است. بنا به اخبار منتشره، فیلیپه استارک (Philippe Starck)، طراح مشهور فرانسوی تبار که موفق به کسب جوایز متعدد طراحی شده در حال همکاری با شرکت اپل برای کمک به طراحان این کمپانی در ساخت محصول انقلابی جدیدی است که قرار است تا ۸ ماهه آینده وارد بازار شود.

به نقل از روزنامه لو فیلگارو، این طراح زبردست در یک مصاحبه خبری که از یکی از شبکه‌های فرانسوی زبان پخش شد ابراز داشت: «در حقیقت در حال کار بر روی پروژه بزرگی با شرکت اپل هستم که به امید خدا قرار است در ۸ ماهه آینده به بازار عرضه شود.» وی همچنین اذعان کرد که این محصول، انقلابی دیگر در حوزه آی‌تی به پا خواهد کرد.


آثار فیلیپه استارک حوزه‌های گوناگونی را شامل می‌شود، از طراحی هتل گرفته تا مسواک و چندین ابزار الکترونیکی که هم‌اکنون در فروشگاه اپل به فروش می‌رسد. همچنین این طراح فرانسوی مدعی است که در سالهای گذشته بنا به اقتضاعات شغلی بارها با استیو جابز مرحوم دیدار و گفتگو کرده است.
بنا به گزارش‌های قبلی، شرکت اپل قصد دارد نمونه بازطراحی شده‌ی گوشی آیفون خود را پاییز امسال روانه قفسه فروشگاه ها نماید. همچنین شایعاتی درباره تلاش یاران جابز بر روی تلویزیون iTV به گوش می‌رسد که احتمالاً اواخر سال جاری میلادی عرضه عمومی شود.
از دیگر سوی، یکی از سخنگویان شرکت اپل در مصاحبه با AllThingsD، ادعای فیلیپه استارک را رد کرد و منکر هرگونه همکاری با وی شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*