تصویر جدیدی از آیفون ۵se منتشر شد؛ این بار کنار جعبه‌اش

گوشی اپل آیفون ۵se یکی از پرحاشیه‌ترین محصولاتی‌ست که اطلاعات آن این روزها سرتیتر خیلی از خبرگزاری‌ها شده. شایعات جدید نیز حاکی از این است که در ۲۲ مارس (۳ فروردین) شاهد رونمایی از این گوشی در کنفرانس خبری اپل خواهیم بود. حال به تازگی تصویری از این ۴ اینچی جدید اپل منتشر شده که می‌توان iPhone 5se را در جعبه‌ی باز شده‌‌اش مشاهده کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

اکثر اطلاعات افشا شده خبر از این می‌دهد که آیفون ۵se که به نام آیفون se نیز شناخته می‌شود دارای صفحه‌ی ۴ اینچی به همراه تاچ آی دی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. به نظر می‌رسد که iPhone 5se از تراشه‌ی A9 استفاده کرده و یک گیگابایت نیز رم داشته باشد.

گفته شده که این گوشی در اصل نسخه‌ی مخصوصی از آیفون ۵s است که دارای سخت افزار قدرتمندتر و طراحی بهتر خواهد بود. تصویر منتشر شده با تصاویر قبلی نیز تطابق دارد و می‌توان صفحه‌ی ۲.۵ بعدی را هم مشاهده کرد.

تصویر جدیدی از آیفون ۵se منتشر شد؛ این بار کنار جعبه‌اش ۱

اگر عکس منتشر شده درست باشد، بنابراین نام گوشی همان آیفون ۵se خواهد بود که معادل نسخه‌ی مخصوص آیفون ۵s یا شاید هم iPhone 5s Enhanced است.

در هر صورت، اپل هنوز اطلاعاتی در مورد این گوشی فاش نکرده و باید تا زمان کنفرانس خبری کمپانی که در سوم فروردین ماه برگزار خواهد شد صبر کرد.

منبع: gsmarena