تماشا کنید: تست سقوط گلکسی اس ۷ اج در کنار آیفون ۶ اس پلاس

به احتمال زیاد بارها شاهد تست‌های سقوط مختلف از گوشی آیفون ۶ اس پلاس بوده‌اید. تقریبا این گوشی برای نشان دادن مقاومت خود در برابر دیگر موبایل‌ها تست شده و حتی وقتی تلفن هوشمند جدیدی عرضه می‌شود نیز باز باید شاهد متلاشی شدن آیفون ۶s Plus باشیم. در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد، این بار نوبت به گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) رسیده تا مقاومت گوشی در برابر افتادن از ارتفاع تست شود. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

جالب است بدانید که هر دو گوشی گلکسی S7 Edge و آیفون ۶S Plus دارای صفحه‌ای به ابعاد ۵.۵ اینچ هستند. البته سامسونگ در گوشی خود از لایه‌های شیشه در جلو و عقب آن استفاده کرده و دور تا دور گوشی نیز از فلز پوشیده شده است.

در طرف دیگر آیفون ۶ اس پلاس ( iPhone 6S Plus ) قرار دارد که دارای یک قاب فلزی بوده و می‌تواند تا حدود زیادی ضربات را جذب کند. با این وجود، باید دید که در انتها کدام یک از این دو سربلند از آزمایش بیرون خواهند آمد. از تماشای ویدیو لذت ببرید:


منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اس 7 از خیلی نظرها از آیفون بهتره درضمن یکی اشناهای من خودش آیفون 6داره و تو باشگاه از ارتفاع یه متری افتاده و صفحش خورد شده 400 تومن هم خرجش کرده ولی بازم صفحش شکسته ولی تو این کلیپ هیچیش نمیشه در ضمن تعجبی نداره که صفحه پشتش شکست چون از شیشه هست ولی اگه دقت کنید به تاچش اسیب چندانی وارد نشد

    • دوست عزیز نیازی نیست شما بگی برای من چه اتفاقی افتاده انسان کور که نیست!چشم داره داریم میبینیم میندازه پایین هیچیش نمیشه درباره دوست شما معلوم نیست دروغ گفتید یا راست!اینجا با چشم خودمون دیدیم جدیدا هم اینجوری شده سامسونگی های عزیز تا حرف از برند های دیگه میاد…، میگیم ال جی یه دوستی داشتن که ال جی داشته…میگیم اچ تی سی یه دوستی داشتن اچ تی سی داشته…میگیم سونی یه دوستی داشتن سونی داشته…حالاهم اپل اما درمور صفحه نمایش که گفتید مال اس7هیچیش نشده نه که ایفون داغون شده؟؟؟

  2. داداش شاهکار مهندسی اپل تو هر سال یه رنگ جدیده که واسه گوشی هاش در نظر میگیره وگر نه ما که چیزی ندیدیم شما برو گوشی های قبلی اپل رو ببین با یک متر ارتفاع گوشی ازهم میپاشید

  3. سلام همین امتحان رو بین گلکسی اس ۶ اج و ایفون ۶ پارسال انجام دادن که فیلمش تو اپارات و یوتیوب هست که گوشی ایفون اونجا تیکه تیکه شد ولی اخم بروی گلکسی اس۶ اج نیومد اما حالا بخاطر طرح خمیده پشت گوشی گلکسی اس۷ خوب معلومه بیشترین ضربه به پشت گوشی وارد میشه ،اون فیلم رو هم بچه های عشق ایفن یه نگاهی بندازن بد نیست ،تست مقاومت گلکسی اس ۶ اج در برابر ایفون ۶ .وهمچنین تست ابجوش رو هم یه نگاه بندازن از اون هم لذت میرن که ایفون تو یه ثانیه اول از کار افتاد اما گلکسی اس۶ نه تنها خراب نشد بلکه یارو با کفگیری که دستش بود هی میزد تا شاید گوشی اس ۶ از کار بیفته که نیوفتاد

    • همینا میان اپل رو گنده می کنن دیگه . شما که به حساب خودتون پولدارین برین هر دو گوشی رو نو بخرین خودتون تست کنین . زیر اب . زیر ماشین .. حتی یک کلیپ از s6 Edge دیدم که طرف با چکش میزد روش گوشیه از رو نمی رفت . :Amazed:

      توی یوتیوب سرچ کنین چیزای زیادی پیدا میشه

    • همینا میان اپل رو گنده می کنن دیگه . شما که به حساب خودتون پولدارین برین هر دو گوشی رو نو بخرین خودتون تست کنین . زیر اب . زیر ماشین .. حتی یک کلیپ از s6 Edge دیدم که طرف با چکش محکم می کوبید روش گوشیه از رو نمی رفت . :Amazed:

      توی یوتیوب سرچ کنین چیزای زیادی پیدا میشه

  4. واقعا آیفون شاهکار مهندسیه قابل قیاس با هیچ برندی نیست.

  5. با سلام و خسته نباشید به تیم گجت نیوز.
    من به جرعت میتونم بگم یکی از محکم ترین و مقاوم ترین گوشی جهان گوشی سونی هست.
    من تو مقاله های قبلی هم گفتم که کارم تعمیرات گوشی هست.
    تو این چند سال گوشی ضربه خورد زیاد اومده که بیشترین گوشی مدل هو آی وی. بعد سامسونگ .بعد ال جی . اپل و تو ۵ سال کار ۲ تا سونی اوردن که ضربه خورده بود و تا اونجایی که یادم فقط با یک سرویس بالا اومد گوشی و هیچ قطعه ای رو تعویض نکردم .
    از تیم گجت نیوز خواهش میکنم یک مقاله یا مقایسه از لحاظ مقاومت بین گوشی های سونی و اپل بزارن خیلی دنبال این مقایسه گشتم اما پیدا نکردم .
    خیلی ممنون از زحمت هایی که میکشید