لامبورگینی سنتناریو به نسخه جدید بازی Forza می آید؛ جزئیات بیشتر در E3 2016

به نظر می‌رسد Forza 6 Apex تنها عنوان مسابقه‌ای که مایکروسافت مراحل توسعه آن را دنبال می‌کند نیست. ساعاتی پیش این شرکت نسخه جدید Forza را تایید کرده و اعلام نمود لامبورگینی سنتناریو، خوردروی روی کاور بازی خواهد بود. با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید.

مایکروسافت با انتشار پستی در وبسایت Xbox Wire در رابطه با نسخه جدید Forza می‌گوید:

در حال حاضر ما آمادگی رونمایی از عنوان یا هرگونه جزئیات بزرگ دیگری در رابطه با Forza بعدی را نداریم. برای پی بردن به این جزئیات بایستی تا کنفرانس خبری اکس باکس در نمایشگاه E3 ژوئن ۲۰۱۶ منتظر بمانید.

با وجود سخنان بالا، مایکروسافت یک ویژگی بازی را از همین ابتدای کار تایید کرد: Forz رونمایی نشده دارای «بزرگترین و متنوع‌ترین فهرست خودروها در میان فرنچایزهای بازی نسل هشتم» خواهد بود.

مایکروسافت سخنی در رابطه با تاریخ انتشار Forza جدید یا پلتفرم (های) مقصد آن به میان نیاورد، با این حال به احتمال فراوان کنسول نسل هشتمی شرکت یعنی اکس باکس وان یکی از این پلتفرم ها خواهد بود.

به نظر می‌رسد اینگونه برنامه های رونمایی از عناوین جدید به یک روند عادی برای مایکروسافت تبدیل شده است. در گذشته نیز شاهد بودیم نسخه ششم Forza ابتدا در ژانویه ۲۰۱۵ تایید شده و سپس قبل از انتشار بازی در فصل پاییز، در نمایشگاه E3 رونمایی شد. خوردروی روی کاور بازی فورد GT بود.

جالب است بدانید لامبورگینی سنتناریو هنوز در دنیای واقعی عرضه نشده است. این خودرو قرار است برای اولین بار در در نسخه جدید Forza به عنوان بخشی از کمپین «First in Forza» مایکروسافت وارد دنیای بازی های رایانه ای شود.

لامبورگینی سنتناریو که در نمایشگاه حودرو امسال رسما معرفی گردید با قدرت ۷۷۰ اسب بخار می‌تواند در مدت زمان ۲.۸ ثانیه به سرعت ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت و در مدت زمان ۲۳.۵ ثانیه به سرعت ۰ تا ۱۸۶ مایل در ساعت برسد. بالاترین سرعت این خوردرو نیز بیش از ۲۰۰ مایل بر ساعت خواهد بود.

به عبارت دیگر این خودرو واقعا سریع بوده و طبق گفته مایکروسافت می توانید برای اولین بار در Forza به تماشای آن بپردازید.

در کنار خبر رونمایی از نسخه جدید Forza، مایکروسافت آمار و ارقام تاره‌ای از میزان فروش نسخه های مختلف این فرنچایز محبوب را منتشر کرده است. جالب است بدانید تنها در کنسول اکس باکس وان، ۱۰ میلیون بازی باز سری Forza را از طریق نسخه های Forza 5، Forza Horizon 2 و Forza 6 تجربه کرده اند.

منبع: GameSpot