سنیتایزر بهترین و مناسبترین هدیه برای عزیزانتان

همواره در مناسبتهای مختلف نظیر روزپدر ، روز مادر ، هدایای سال نو همچنین در سالروز تولد عزیزانتان اینکه چه چیزی را به عنوان عیدی و هدیه تولد به آنها اهدا کنید که هم کاربردی و هم متفاوت و ارزشمند باشد وقتی زیادی از ذهنشان را به عبارت دیگر انتخاب یک هدیه مناسب و فاخر به عنوان کادوی تولد، کادوی روز مادر یا کادوی روز پدر میزان اهمیت و توجه ویژه شما را به فرد مورد نظرتان روشن تر به اثبات خواهد رساند.

شرکت ها و کمپانی های معتبر با اهداف متفاوتی اقدام به تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی میکنند. این اهداف هر کدام دارای تعریفی مشخص میباشند. از دیدگاه علم برندینگ و تبلیغات، این هدایا حاوی پیام هایی با اهدافی مشخص از سوی توزیع کننده میباشد، مخصوصا زمانی که مخاطب برای ما جزو افراد خاص و مهم باشد. همانطور که در قبل بیان شد، جهت دستیابی به این مقصود میبایست این افراد را از جنبه های متفاوت زیر بررسی نمود:

  • جایگاهاجتماعی
  • موقعیتسازمانی
  • نوعصنعت
  • افراددرارتباط
  • سطحآگاهیودانش
  • ویژگیهایشخصیتیوروانشناسی
  • علایقفردی
  • و…
    همانطور که ملاحظه گردید، انتخاب هدایای تبلیغاتی فاخر، نیازمند ابزارهای مناسب می باشد و این ابزارها عموما پرهزینه و چالش برانگیز هستند. لذا اکثر سازمانها ترجیح میدهند به جای صرف هزینه های تحقیقاتی و زمانی جهت این مسئله، از روشهای سلیقه ای استفاده کنند که نتیجه این روش تحمیل هزینه های گزاف و اثر بخشی کم خواهد بود.
    اما ویژگی یکهدیه تبلیغاتیخاص یا نفیس چیست؟

نکته بسیار مهم این است که هدیه تبلیغاتی نفیسیا خاص صرفا به واسطه ی هزینه ای که بابت آن پرداخت شده شناخته نمی شود. فرض کنید نتیجه تحقیقات شما بیان می کند که پیامی که باید منتقل شود عبارتست از:

“همیشه ما را به خاطر بسپار”

اکنون نوبت انتخاب ابزار مناسب تبلیغات یا به عبارتی کانال انتقال پیام مناسب است. فرض کنیم که با توجه به پارامترهای انتخاب ابزار به این نتیجه رسیده ایم که ما به عنوان یک سازمان فاخر نیازمند به ابزار “هدیه تبلیغاتی پرستیژی” هستیم.

قدم بعدی تحلیل مخاطب است. اگر به لیست طبقه بندی هدایای تبلیغاتی مراجعه کنید با عناوینی چون هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی پرستیژی، هدایای تبلیغاتی لاکچری و…مواجهخواهیدشد. درواقعاینطبقهازهدایاقراراست با ارائه شدن به افراد خاصی، هدف غائی انتقال پیام “همیشه ما را به خاطر بسپار” را منتقل نماید. با کمی جستجو در اینترنت میتوانید انواع پیشنهادات شرکت های مختلف تبلیغاتی را لیست کنید. ولی قبل از این که ویژگی های افراد مورد نظر شما تحلیل نشود نمیتوان آنها را به سادگی هدف قرار داد. فرض کنید ما فردی تحصیلکرده با پوزیشن سازمانی مدیریتی و بازه سنی مشخصی را انتخاب کرده ایم که جرو نسلی میباشد که با تکنولوژی های روز همگام است. لازم است بدانیم برنامه نرمال روزانه این مدیر خاص چیست؟ به کجا ها می رود؟ از چه ابزارهایی استفاده میکند؟ به چه پارامترهای فرهنگی و اجتماعی اهمیت میدهد؟ ارزش های مشترک این افراد چیست ؟ چه وسایلی به آنها حس یک تجربه خوب می دهد؟ چگونه میشود ذهن آن ها را روزانه درگیر کرد تا هر روز شما را به خاطر بسپارند؟ باید دید این درگیری ذهنی آنها با شما باید آگاهانه باشد یا ناخودآگاه. همچنین روشهای ارائه این هدایا به آنها، مسائلی چون بسته بندی، ذکر و یا عدم ذکر متن های تبلیغاتی، تکراری بودن و یا نبودن هدایا برای آنها و همچنین در دسترس عوام جامعه بودن و یا القا حس پیشرو بودن در تملک تکنولوژی های جدید و…خودداستان های دیگیریست.

بنابراین فرایند گزینش یک هدیه تبلیغاتی خاص کاملا علمی و چالش برانگیز خواهد بود و نیاز به تحلیل و بررسی های متخصصین و مشاورین مربوطه در این صنعت را دارد.

UV-Smartphone-Sanitizer-White

اگر شما برای مدیران، پزشکان، متخصصین و افراد خاص، حساس و ویژه به دنبال هدیه تبلیغاتی ارزان ولی ویژه ای هستید که در دسترس عموم افراد جامعه نباشد، تکنولوژیک و نوآورانه بوده و استفاده از آن به افراد احساسات ویژه ای چون حس شادابی و سلامتی القا کند و در میان این احساسات خوب، شما را به خاطر آورند، وسیله ای که طول عمر کوتاهی مانند سالنامه های تبلیغاتی یا سایر وسایل مرسوم نداشته باشد بلکه کاربردی و مفید باشد و به راحتی ذهن آگاه و ناخودآگاه آن ها درگیر کرده و در یک کلام جزو هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد باشد، ما به شما دستگاه سنیتایزر را پیشنهاد میدهیم. خلاقانه و نوآورانه با طراحی زیبا، بسته بندی منحصر به فرد، شیک و لاکچری و قیمت مناسب از ویژگی های این محصول می باشد.

یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد، جهت ایجاد یک حس منحصر به فرد نسبت به شما که در نهایت جایگاه شما را متفاوت خواهد کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قابلیتهای دستگاه سنیتایزر اینجا را کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*