HTC 10 نام پرچمدار بعدی اچ تی سی خواهد بود؛ پایان کار خانواده One؟

تیزرهای تازه منتشر شده از سوی اچ تی سی در ارتباط با پرچمدار آینده این کمپانی تایوانی، شایعاتی را مبنی بر تغییر نام محصول جدیدش به وجود اورده است. در این تیزرها شاهد استفاده اچ تی سی از تگ “powerof10” بوده ایم که به عقیده افشا کننده معروف دنیای دیجیتال “اوان بلاس” این می‌تواند دلیلی بر تغییر نام اچ تی سی از “HTC One M10” به “HTC 10” باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کمپانی تایوانی اچ تی سی اخیراً یک عکس و ویدیو تبلیغاتی را از پرچمدار بعدی خودش منتشر کرده است و ما قصد داریم تا قبل از رونمایی رسمی، نگاه ریزبینانه تری را به تیزر‌های تبلیغاتی این محصول داشته باشیم. هرچند که اچ تی سی زمان دقیقی را جهت معرفی پرچمدار جدید خود عنوان نکرده است.

در این میان افشاکننده معروف دنیای دیجیتال “اوان بلاس” (که با حساب کاربری evleaks@ شناخته می‌شود) نکاتی را در ارتباط با نام این پرچمدار بیان می‌کند. وی معتقد است که HTC 10 نام محصول آینده این کمپانی تایوانی بوده و دیگر شاهد عرضه آن با نام HTC One M10 نخواهیم بود. اوان توییتی با مضمون زیر را در صفحه شخصی خودش منتشر کرده است:

“شما این را برای نخستین بار خواهید شنید:

HTC 10

– اوان بلاس (evleaks@) چهارم مارس ۲۰۱۶”

فرضیه دوم نیز به نظر منطقی می‌رسد. چه تلفنی می‌تواند جانشین اچ تی سی M9 باشد در حالی که خود آن نیز جانشین M8 بوده است. به نظر می‌رسد ممکن خواهد بود اچ تی سی از نام تجاری بیش از حد استفاده شده “One” که چند سالی است در تمامی تلفن‌های هوشمند این کمپانی نام آن را می‌شنویم خسته شده و قصد داشته باشد تا نام تجاری “M” را که به یک پسوند جدید در محصولات این کمپانی تبدیل شده است، جایگزین آن کند.

این فرضیه ها زمانی قدرت می‌گیرند که ما آنها را با تیزر‌های پخش شده از اچ تی سی با تگ “powerof10” قیاس کنیم. این نکته قابل ذکر است که چرا اچ تی سی به عنوان مثال از تگ‌های “powerofM10” و یا “powerofOneM10” در تیزر‌های خودش استفاده نکرده است.

طبق آخرین شایعات پرچمدار جدید اچ تی سی به یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی QHD AMOLED، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک اسکنر اثر انگشت مجهز می‌باشد که با سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه خواهد شد.

مبنع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*