یک توسعه دهنده رام، مشخصات پرچمدار بعدی اچ تی سی را افشا کرده است

تیزرهای انتشار یافته از سوی اچ تی سی منجر به آن شده که ما روز به روز شاهد افزایش شایعات پیرامون پرچمدار جدید این کمپانی تایوانی باشیم. در تازه ترین این شایعات یک توسعه دهنده معروف رام های موبایلی توییتی را در حساب کاربری اش منتشر کرده که ادعا می‌کند مشخصات اصلی هندست بعدی اچ تی سی می‌باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اچ تی سی در حال حاضر عرضه تیزر‌های تبلیغاتی پرچمدار جدید خودش را آغاز کرده است. این کمپانی از تگ شعارمانند “PowerOf10” برای این هندست استفاه کرده و اکثر قریب به اتفاق مردم نیز بر این باورند که این محصول با نام HTC One M10 به بازار عرضه خواهد شد. این درحالیست که اوان بلاس افشا کننده معروف تکنولوژی در توییتی عنوان کرده که HTC 10 نام بعدی این محصول خواهد بود. ما این توییت را در مقاله ای با عنوان HTC 10 نام پرچمدار اچ تی سی خواهد بود؛ پایان کار خانواده One؟ بررسی کرده ایم که می‌توانید آن را مطالعه نمایید. در هفته‌های گذشته شایعات فراوانی در ارتباط با هندست جدید اچ تی سی دیده می‌شود که ما در اینجا به برخی از تازه ترین اطلاعات به دست آمده اشاره خواهیم کرد.

یکی از توسعه دهندگان نام آشنای رام‌های موبایلی در حساب کاربری خودش توییتی را منتشر کرده و ادعا می‌کند که از مشخصات پرچمدار بعدی اچ تی سی اطلاع دارد. با توجه به توییت این توسعه دهنده با حساب کاربری xXminiWHOOPERxX@ هندست HTC 10 به یک صفحه نمایش QHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری مجهز گردیده است. همچنین این دستگاه از یک پردازنده ۶۴-بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 530 قدرت خواهد گرفت. با توجه به منابع، از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به وجود یک فرستنده IR blaster و یک اسکنر اثرانگشت اشاره کرد با آنکه هنوز مشخص نیست که در کجای دستگاه قرار خواهد داشت. اگر اچ تی سی سرانجام از یک کلید فیزیکی هوم استفاده کند، احتمال دارد که این اسکنر همانند تاچ آیدی آیفون در زیر آن قرار داشته باشد. این منابع همچنین ذکر می‌کنند که پرچمدار آینده اچ تی سی از استاندارد IP68 (ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار) بهره خواهد برد و در سه مدل مختلف ۳۲، ۶۴ و همچنین ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

HTC-10-One-M10-specs-leak_1

اگر به اطلاعات دست به دست چرخیده این روزها تکیه کنیم می‌توانیم بگوییم که چنین مشخصاتی قابل باور خواهند بود هرچند که ما هموز هم نمی‌دانیم که اندازه صفحه نمایش این محصول چه اندازه ای خواهد داشت، با این حال شانس وجود یک صفحه نمایش ۵.۲ یا ۵.۵ اینچی بیشتر از سایرین خواهد بود. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که این تلفن هوشمند با بدنه‌ای تمام فلزی و همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به بیرون آید که حتی به تازگی یک نمونه تصویر گرفته شده با این دوربین نیز به بیرون درز کرده هرچند که آن تأیید نشده است.

بر اساس توییتی که اوان بلاس منتشر کرده، احتمال می‌رود که اچ تی سی در تاریخ ۹ مه از پرچمدار جدید و پر سر و صدای خودش رونمایی خواهد کرد.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*