هوندا E-NS1

هوندا E-NS1 توسط معین خودرو به کشور وارد شد

نخستین محموله وارداتی خودرو کراس اوور برقی هوندا E-NS1 توسط شرکت معین خودرو ایرانیان به کشورمان وارد شد.

با فرا رسیدن سال ۱۴۰۳، بسیاری از شرکت‌های واردات خودرو، محصولات جدیدی که در جریان رویدادها و نمایشگاه‌های متفاوت معرفی کرده بودند را وارد کشور نمودند. در حالی که قرار بود هوندا E-NS1 توسط اروین خودرو به ایران وارد شود، اما شرکت معین خودرو ایرانیان نخستین محموله این خودرو را وارد کشور کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز نگاهی به مشخصات فنی و امکانات این محصول وارداتی می‌اندازیم.

هوندا E-NS1، جذاب‌ترین کراس اوور برقی وارداتی کشور

نمای جلو هوندا E-NS1

در بخش طراحی ظاهری، هوندا E-NS1 خودرویی زیبا، جذاب و خاص است. نمای جلویی این کراس اوور برقی با چراغ‌های کشیده خود، ظاهری اسپرت و پرانرژی را به این خودرو بخشیده و یادآور سبک طراحی چانگان UNI-K است. طراحی جلوپنجره این خودرو مانند اکثر خودروهای الکتریکی بسته است و این عامل به زیبایی هر چه بیشتر این کراس اوور افزوده است. در نمای عقب این خودرو برقی نیز مانند طراحی ترند و مرسوم سایر خودروها شاهد به‌کارگیری چراغ‌های عقب به‌هم‌پیوسته هستیم که در ترکیب خلاقانه با رنگ مشکی پیانویی در بخش سپر عقب، ظاهری زیبا و لوکس را به محصول هوندا اعطا کرده است. نمای جانبی هوندا E-NS1 نیز طراحی زیبا و چشم‌نوازی ارائه می‌دهد که این جذابیت با دستگیره مخفی درهای عقب دوچندان می‌شود.

مشخصات فنی هوندا E-NS1

نمای عقب هوندا E-NS1

در بخش فنی، هوندا E-NS1 از یک پیشرانه برقی سنکرون آهنربایی دائم با توان 150 کیلووات یا 201 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن‌متر بهره می‌برد. نیروی تولیدی این پیشرانه از طریق سیستم انتقال قدرت با ضریب ثابت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو از پک باتری با ظرفیت ۶۸.۸ کیلووات بهره می‌برد که قادر است با یک بار شارژ کامل باتری‌ها، مسافتی در حدود 500 کیلومتر را پیمایش کند که عدد معقول و مناسبی تلقی می‌شود.

تجهیزات رفاهی و ایمنی HONDA E-NS1

نمای داخل هوندا E-NS1

این محصول از نظر آپشن در برابر رقبای چینی حرف زیادی برای گفتن ندارد. به‌طور کلی امکانات E-NS1 عبارتند از: کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، نمایشگر ۱۵.۲ اینچی لمسی کنسول مرکزی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس، کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع به فعالیت در سربالایی و سرازیری، رادار نقطه کور، تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، رادار تابلوخوان، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار تصادف از جلو و نور بالای اتوماتیک.

همچنین بخوانید:
تویوتا BZ3 ، جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد + عکس و مشخصات تویوتا کرولا کراس به ایران آمد؛ شاسی بلند ارزان قیمت ژاپنی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*