تلفن هوشمند گلکسی A9 Pro سامسونگ مجوز FCC و TENNA دریافت کرد

سامسونگ در حال تولید یک فبلت غول پیکر ۶ اینچی به نام گلکسی A9 Pro است که تا به حال خبر‌های زیادی را از آن نشنیده‌ایم. به تازگی اعلام شده که این تلفن هوشمند توانسته تا دو مجوز FCC و TENNA را کسب کند. بنابر این می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد رونمایی رسمی و همچنین عرضه این تلفن هوشمند از سوی سامسونگ باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند معرفی نشده سامسونگ گلکسی A9 Pro  توانست مجوز FCC را کسب کند. کهکشانی جدید سامسونگ که با شماره مدل شماره مدل (SM-A9100) عرضه خواهد شد، یک فبلت ۶ اینچی با صفحه نمایش AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و تراکم پیکسلی ۳۶۷ppi خواهد بود.

در زیر قاب این گوشی ما می‌توانیم تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ دارای پردازنده هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۰ و همچنین چهار گیگابایت رم را مشاهده کنیم که می‌تواند این محصول را در یک رده متوسط رو به بالا قرار دهد. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و جلویی دستگاه وجود دارد. علاوه بر آن گلکسی A9 پرو از ۴G LTE، ۳G، ۲G، USB و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. این فبلت ۶ اینچی دارای ضخامتی ۷.۹ میلیمتر و وزنی معادل ۲۱۰ گرم نیز خواهد بود که می‌توان گفت شما با یک محصول نسبتاً سنگین سر و کار خواهید داشت.

Samsung-Galaxy-A9-Pro-is-cleared-by-the-FCC-and-TENAA

Galaxy A9 Pro علاوه بر کسب استاندارد FCC توانسته استاندارد TENAA را نیز کسب کند. FCC استاندارد بین المللی ایالات متحده بوده و FCC نیز استاندارد مرسوم کشور چین است. این دو گواهینامه، آخرین مرحله تأیید کیفیت قبل از صدور محصولات هستند، بنابراین انتظار می‌رود که به زودی شاهد عرضه این فبلت غول پیکر کره‌ای به بازار باشیم.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*