جدیدترین مپ‌های تاون هال ۱۱ بازی کلش آف کلنز

همان‌طور که می‌دانید، در آپدیت‌های پیشین کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ) تاون هال جدیدی به‌همراه سطح‌های بالاتر نیروها و یک ساختمان دفاعی جدید معرفی شدند. در ادامه برای بازیکنان لول بالای این بازی مپ‌های متنوع،جدید و مهندسی شده‌ای درنظر گرفته‌ایم که تست آن‌ها خالی از لطف نیست. با گجت نیوز همراه باشید.

به‌طور کلی مپ‌ها در بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ) به چهار دسته وار (War)، تروفی (Trophy)، هیبرید (Hybrid) و فارمینگ (Farming) تقسیم می‌شوند که در ادامه به‌ شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

جدیدترین مپ‌های وار برای تاون هال ۱۱ کلش آف کلنز

این‌گونه مپ‌ها برای جنگ‌های قبیله‌ای (Clan War) استفاده می‌شوند. همانطور که می‌دانید ممکن است حریف تنها با کسب درصد بالاتری از کلن شما، برنده وار شود. پس انتخاب یک مپ حساب شده و قدرتمند بسیار ضروری‌ است.

جدیدترین مپ‌های فارمینگ برای تاون هال ۱۱ کلش آف کلنز

اگر می‌خواهید از منابع خود محافظت کنید و حفظ کاپ برایتان مهم نیست، مپ‌های زیر را از دست ندهید.

جدیدترین مپ‌های تروفی تاون هال ۱۱ کلش آف کلنز

گاهی اوقات کمبود جم در دهکده شما بیداد می‌کند و به‌شدت به جم نیازمندید(!)، اما قصد صرف هزینه‌های گزاف برای خرید جم ندارید. بنابراین بهتر است به افزایش کاپ‌های خود پرداخته و از طریق رسیدن به لیگ‌های بالاتر، جم‌های موردنیاز خود را تهیه کنید.

جدیدترین مپ‌های هیبرید تاون هال ۱۱ کلش آف کلنز

کسب کاپ در کنار حفظ منابع، راهکاری است که بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای کلش آف کلنز آن را اجرا می‌کنند. اگر راه بازیکنان برتر این بازی را در پیش گرفته‌اید، مپ‌های زیر را از دست ندهید.

 

 

 

 

تهیه شده در گجت نیوز

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*