رندر های جدید گوشی اچ تی سی ۱۰ خبر از رنگ های مختلف آن می دهد

اچ تی سی ۱۰ (HTC 10) این روز ها با اخبار و شایعات خودش، گردو غباری در سطح سایت های اینترنتی به پا کرده است. پرچمدار بعدی اچ تی سی که حرف اِم (M) از آن حذف شده، در چندین رنگ مختلف و با سخت افزاری فوق العاده قوی عرضه خواهد شد. با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی هوشمندی که شرکت تایوانی اچ تی سی (HTC) برنامه ی رونمایی آن را در ماه مارچ یا آپریل در نظر دارد، دارای چند رنگ مختلف خواهد بود. فاش کننده‌ی معروف اینترنتی، اولیکس (evLeaks)، چندی پیش رندر هایی رسمی از این اسمارت فون را فاش کرد. بنا بر شایعات انتشار یافته، اچ تی سی ۱۰ (HTC 10) دارای چهار رنگ مختلف خواهد بود. امید است که رنگ های آن به مانند اسم این دستگاه، زیبا باشند.

رنگ هایی از جمله خاکستری کربنی، نقره‌ای کم رنگ، طلایی توپاز (Topaz: رنگ طلایی که مخصوص بنا های هندی است) و سفید ساده از رنگ های این پرچمدار هستند. طبق گزارش‌ها، اچ تی سی ۱۰ (HTC 10) در پنل پشتی خود از طراحی ارگونومیک بهره خواهد برد و در زیر صفحه نمایش آن، درست مانند اچ تی سی وان ای ۹ (HTC One A9)، یک دکمه‌ی خازنی مختص به حسگر اثر انگشت دارد. به نظر می‌رسد که اچ تی سی به این علت از دکمه های لمسی و غیر فیزیکی استفاده کرده که فضای بیشتری به نمایشگر اختصاص دهد. شایعه شده که دوربین این گجت دارای تکنولوژی های UltraPixel بوده و از سنسور IMX377 شرکت سونی بهره‌مند است.

در هر حال، هیچ چیز درباره این دستگاه تایید شده نیست. با استناد بر اطلاعات معتبری که EvLeaks در اختیارمان گذاشته، می‌توانیم بفهمیم که پرچمدار بعدی این شرکت تایوانی، از طراحی بدنه‌ی ویژه ای برخوردار است. HTC 10 یکی از مدعیان رقابت با پرچمداران اخیر بازار، همچون گلگسی اس ۷ و اس ۷ اج (Samsung Galaxy S7 & S7 edge) و ال‌جی جی ۵ (LG G5)، است و از نگاه بسیاری از منتقدان، این پرچمدار توان رقابت با اسمارت فون های ذکر شده در بالا را ندارد!htc-10-colors

منبع: Android Headlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*