پرچم‌دار جدید ورنی از ۶ گیگابیت رم و تراشه‌ی هلیو X20 بهره خواهد برد

کشور چین به خانه‌ی تعداد زیادی از کمپانی‌های سازنده‌ی گوشی تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید چین بزرگ‌ترین بازار گوشی‌ در جهان است و این جای تعجبی ندارد که شاهد آغاز فعالیت کمپانی‌های جدیدی برای تولید گوشی در این کشور باشیم. یکی از کمپانی‌های جدید، ورنی ( Vernee ) نام دارد. اگر نام این کمپانی را نشنیده اید به خاطر این است که ورنی یک برند جدید بوده و تاکنون فعالیت جدی در این زمینه نداشته است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این کمپانی گویا برنامه‌‌های زیادی برای آینده دارد. حداقل، اطلاعاتی که از این کمپانی به دست آورده‌ ایم این موضوع را اثبات می‌کند. بنابر اطلاعاتی که به دستمان رسیده، ورنی می‌خواهد اولین پرچم‌دار خود را در ماه آوریل عرضه کند و نام آن نیز گوشی ورنی آپولو ( Vernee Apollo ) خواهد بود. در بالا نیز می‌توانید تصویر این گوشی را مشاهده کنید.

آپولو گوشی با بدنه‌ی فلزی خواهد بود که در پشت آن از یک سنسور اسکنر اثر انگشت استفاده شده و همچنین دارای صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود. موبایل جدید ورنی از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرده و دارای فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. در زیر قاب این گوشی از تراشه‌ی هلیو X20 با پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای استفاده شده و همچنین قرار است این گوشی به درگاه USB نوع C نیز مجهز باشد.

نکته‌ی جالبی که وجود دارد صفحه‌ی آپولو مانند گوشی آیفون ۶ اس قرار است به میزان فشاری که وارد می‌شود حساس باشد و دستورات مختلفی را اجرا کند. در عقب این گوشی از یک سنسور ۲۱ مگاپیکسلی (سنسور IMX230 ساخت سونی) استفاده گردد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار خواهد داشت تا بتوانید تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری داشته باشید.

به نظر می‌رسد که زمان عرضه‌ی این گوشی نیز در اواخر ماه آوریل باشد اما متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که این گوشی چقدر قیمت خواهد داشت. هرچند به نظر می‌رسد با وجود مشخصات قدرتمندی که این گوشی دارد با این حال باید منتظر یک گوشی مقرون به صرفه از ورنی باشیم.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باسلام خدمت شماعزیزان.بنده دیدگاهم مثبته.بااین مشخصاتی که ازورنی آپالو خوندم بنظرم خیلی عالیه وقیمت خیلی معقوله.حتمااین فبلتومیخرم باینکه برندهای معروف.سامسونگ.اپل.اچ تی سی وغیره همین مشخصات ولی بازضعیفتر.امامبلغ بالاتر.خوب اگرکمی عمیقتر به این بحث بپردازیم میبینیم که کسانی هستندکه میتوانندباامکاناتی همچون ورنی به مردم خدمت کنن ومحصولی اینچنین به مردم عرضه کنن.یادمان نره که کشورچین تنهاکشوری هستش که میتونه موفق باشه.واقعادربحث تکنولجی حرف اول تودنیامیزنه مخصوصااجناس درجه یک.خواهشاازهموطنان عزیزمیخوام که بادیدبازبه این مسئله نگاه کنن.ممنون