پاسخ صحیح و اعلام برندگان مسابقه گجت نیوز ( ۲۰ اسفند ۹۴ )

سلامی دیگر بر شما همراهان همیشگی گجت نیوز. هفته‌ی قبل مسابقه‌ی جالب و زیبایی را برای شما برگزار کردیم و حال نوبت رسیده تا نام برندگان خوش شانس این مسابقه مشخص شود. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

Sony-Smart-Band-Talkبرای مسابقه‌ی این هفته قرار شد به رسم یادبود دو دستگاه دستبند هوشمند سلامتی سونی اسمارت بند تاک ( Sony Smart Band Talk ) به دو برنده‌ی خوش اقبال مسابقه تعلق گیرد.

پس از ارسال تعداد بی‌شماری پاسخ مسابقه‌ی «لوگوی گجت نیوز را پیدا کنید، دستبند هوشمند سونی ببرید» از میان نفراتی که پاسخ سوال را به درستی گفته بودند دو نفر را به صورت تصادفی انتخاب کرده‌ ایم که در ادامه می‌توانید پاسخ صحیح و همچنین نام گجتی‌های خوش شانس و برنده‌ی مسابقه را بدانید.

پاسخ صحیح مسابقه ۲۰ اسفند گجت نیوز؛ لوگوی گجت نیوز را پیدا کنید!

اگر شما هم یکی از شرکت کنندگان در مسابقه هفته گذشته گجت نیوز باشید حتما از پرسش این مسابقه اطلاع دارید. هفته گذشته ما تصویری قرار دادیم که در آن به دفعات، لوگوی گجت نیوز مخفی شده بود و با گذاشتن ۴ گزینه از شما خواستیم تا تعداد دفعاتی که لوگوی گجت نیوز را پیدا کرده اید انتخاب کرده و همراه با مشخصات خود از فرمی که در پایین صفحه قرار داشت برای ما ارسال کنید.

و اما پاسخ صحیح مسابقه. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید به تعداد ۱۲ بار لوگوی گجت نیوز در تصویر مخفی شد است.

  • ۹ عدد
  • ۱۰ عدد
  • ۱۲ عدد
  • ۱۳ عدد

اسامی برندگان مسابقه ۲۰ اسفند گجت نیوز؛ لوگوی گجت نیوز را پیدا کنید

از میان ۶۸۶۰ نفر شرکت کننده در مسابقه هفته قبل گجت نیوز ، تعداد ۳۱۵۷ نفر پاسخ صحیح را برای ما ارسال کرده بودند که دو نفر از آن‌ها به قید قرعه برنده خوش شانس یک دستگاه دستبند هوشمند سلامتی سونی اسمارت بند تاک ( Sony Smart Band Talk ) شده اند.

  • آقای نیما صدفی / پنج رقم آخر شماره همراه:۵۲۴۸۶
  • آقای سالار سرپناه / پنج رقم آخر شماره همراه:۲۰۸۳۹

ضمن تبریک به برندگان مسابقه این هفته، جایزه پس از تماس و دریافت آدرس، طی روزهای آینده برای ایشان ارسال خواهد شد.

امشب راس ساعت ۲۰، با مسابقه این هفته همراه گجت نیوز باشید. امیدواریم که برنده مسابقه بعدی شما باشید.

هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد شما در مورد این مسابقه ، باعث دلگرمی ، پیشرفت و بهبود روند اجرای آن خواهد شد. ما را از نظرات خود بی‌نصیب نگذارید.

در صورتی که تمایل به اسپانسر شدن مسابقه گجت نیوز را دارید، لطفا از بخش تماس با ما و یا ایمیل gadgetnews.net@gmail.com با ما در تماس باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من هم درست جواب دادم ولی خب شانس انگار باهامون همیار نبود …مبارکتون باشه

  2. آیا با هرIP فقط یکبار میشه شرکت کرد یا بیشتر توضیح لطفاjavascript:zaazuemoticonsclick(‘:Pondering:’)