لیونل مسی سفیر جهانی برند هوآوی شد

شرکت هوآوی (Huawei) یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند و زیرساخت‌های ارتباطی اینترنتی است. این شرکت چینی در چند سال اخیر توانسته بزرگ‌ترین خط تولید اسمارت فون‌ها را از آن خود کند و با این کار، رقیبانی چون شیائومی ( Xiaomi ) و اپو ( Oppo ) را کنار بزند. حالا طی مراسمی، لیونل آندرس مسی (Lionel Andreas Messi)، ستاره درخشان فوتبال جهان، به طور رسمی سفیر این برند چینی در جهان شد. با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت هوآوی بار دیگر کاری شگفت انگیز انجام داد و نفوذ خود را در فوتبال به نمایش گذاشت. Huawei در همایش خود، یک بازیکن فوتبال را “سفیر برند” خود نام نهاد؛ لیونل مسی که تا به حال موفق به کسب پنج توپ طلا شده، اقدامی دور از انتظار انجام داد و با سفر کردن به کشور چین، رسما سفیر برند هوآوی شد.

این بازیکن مشهور که هم اکنون در تیم بارسلونای اسپانیا پا به توپ می‌زند، ملیت آرژانتینی – اسپانیایی دارد. سران شرکت هوآوی از پیوستن بهترین بازیکن فوتبال جهان به برندشان بسیار خوشحال هستند و اذعان دارند که حضور این شخصیت معروف، به برند هوآوی اعتباری دو چندان خواهد بخشید.

همچنین اعلام شد که لیونل مسی با سفرهای متعددی که به آسیا، آمریکا، آفریقا و اروپا خواهد داشت، از محصولات جدید هوآوی حمایت می‌کند. هوآوی در نظر دارد تا با انجام دادن چنین کارهایی به شکوه دست نیافتنی کمپانی‌هایی چون اپل (Apple) و مایکروسافت (Microsoft) برسد. لازمه‌ی این مسیر پر دردسری که هوآوی در آن پا گذاشته، کسب محبوبیت از طریق علایق عام مردم است. ناگفته نماند که این بازیکن فوتبال، یک قرارداد هشت میلیون یورویی با هوآوی بسته است تا به مدت یک سال سفیر این شرکت باشد.

جذب بهترین بازیکن جهان، لیونل مسی، اقدام بزرگی بود که شرکت‌هایی چون سامسونگ یا سونی پیش از این با بازیکن‌هایی چون کریستین رونالدو (Christian Ronaldo) و خود لیونل مسی انجام داده بودند. از طرفی، هوآوی اعلام کرد که در حال قرارداد بستن با بازیکنانی چون رابرت لواندوسکی (Robert Lewandowski) و الکسیس سانچز (Alexis Sanchez) است. نظر شما در رابطه با این کار هوآوی چیست؟

منبع: Android Headlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قبلا هم از هواووی خوشم نمیومد,مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه ,از نظر من در حال حاضر LeEco بهترین برند دنیاست و تا چند سال دیگه در دنیا حتی ایفون هم نمیتونه بهش نزدیک شه ,دوستان توصیه میکنم برین طراحی گوشی جدید این شرکت به نام LeEco Le2 رو ببنید تا بفهمین آینده متعلق به کدوم شرکت بزرگه

  2. قبلنا از هواوی خوشم میومد ولی با این اقدامش فک نکنم دیگه سمت گوشیهاش برم