آخرین شایعاتی که در مورد آیفون SE وجود دارد؛ تراشه‌ی A9، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فیلمبرداری۴K

فردا شب قرار است که اپل از یک گوشی جدید رونمایی کند که شباهت زیادی به آیفون ۵ اس ( iPhone 5s ) داشته که به آن آیفون SE گفته می‌شود. ما نیز قصد داریم به تمام شایعاتی که در مورد iPhone SE تاکنون منتشر شده نگاهی بیندازیم.

پس از پخش شایعات فراوان در مورد محصول بعدی اپل، مشخص شد که آیفون SE شباهت بسیاری به آیفون ۵s خواهد داشت. درست است ما در مورد یک آیفون ۴ اینچی صحبت می‌کنیم که در میان آیفون‌های کنونی و گوشی‌های موجود در بازار کمی نایاب شده است؛ جایی که اکثر گوشی‌ها در حال حاضر دارای صفحه‌ای بزرگ‌تر از ۴.۷ اینچ هستند.

در حالی‌ که گفته می‌شد آیفون جدید شباهت زیادی به آیفون ۶ خواهد داشت، شایعات جدید گفته‌های قبلی را رد کرد. گویا محصول جدید اپل دارای بدنه‌ی جعبه‌ای شکل بوده و از لبه‌های مدور بهره نخواهد برد. همچنین دکمه‌های ولوم صدا نیز گرد بوده و کلید پاور/قفل نیز در بالای گوشی قرار خواهد داشت. در عقب آیفون SE از فلز استفاده شده و بالا و پایین پشت گوشی از جنس شیشه خواهد بود.

نکته‌ی حائز اهمیتی که وجود دارد سخت افزار این گوشی است که گویا قرار است از چیپست A9 ساخت اپل به همراه پردازنده‌ی کمکی M9 برای قابلیت همیشه فعال Siri استفاده کند. چیپ NFC نیز برای قابلیت اپل پی (Apple Pay) استفاده خواهد شد و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب گوشی قرار خواهد داشت که قابلیت ضبط ویدیو با فرمت ۴K داشته تا کاربران بتوانند از فیلمبرداری با کیفیت ۴K لذت ببرند. جالب است بدانید که امکان دارد قابلیت Live Photo نیز به گوشی اضافه شده باشد.

آیفون SE قرار است دارای دو مدل ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی باشد که یک پیشرفت نسبت به گزینه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی آیفون ۵s است. جالب است بدانید که این گوشی جایگزین آیفون ۵s خواهد شد و به احتمال زیاد دارای برچسب قیمت ۴۵۰ دلاری خواهد بود که با توجه به امکاناتی که دارد رقمی نسبتا قابل قبول است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    سال نو مبارک

    بی زحمت تیتر تون رو اصلاح کنید زدین دوربرین ۱۲ خخ