تماشا کنید: ۱۰ عدد از برترین تبلیغات تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

به احتمال زیاد خیلی از شما کاربران سایت، تجربه‌ی گیمینگ داشته و شاید هنوز هم بازی می‌کنید. پس به طور حتم می‌دانید به فیلم‌هایی که برای معرفی بازی‌ها منتشر می‌شود تریلر می‌گویند. اما در دنیای تبلیغات تلویزیونی که کمتر کسی با آن‌ها آشنایی دارد چه می‌گذرد؟

اصولا تبلیغات برای جذب مخاطب جدید و همچنین نشان دادن هرچه بهتر یک محصول به مشتریان آن‌ است. اما تبلیغات تلویزیونی کاملا متفاوت بوده و باید مناسب برای همه‌ی سنین و همچنین متقاعد کردن افراد (مخصوصا بزرگسالان و والدین) برای خرید و تجربه‌ی محصول باشد.

البته تبلیغ در دنیای واقعی به سادگی دنیای گیمینگ نیست که یک تریلر را ساخته و باقی کار را به شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها بسپارید تا آن‌‌ها به هرچه بیشتر شناخته شدن و بازارگرمی محصول شما کمک کنند. زیرا در صورت انجام تبلیغ اشتباه در رسانه‌ی تصویری، باعث می‌شود تا محصول و همچنین برند شما آسیب ببیند.

هرچند، کمپانی‌هایی هستند که ثابت کرده اند به خوبی از پس تبلیغ محصول خود برمی‌آیند. ما نیز ویدیویی برای شما قرار داده ایم تا ۱۰ عدد از برترین تبلیغات تلویزیونی که برای بازی‌های ویدیویی صورت گرفته را نشان می‌دهد.

از تماشای ویدیو لذت ببرید:


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*