آیپد پرو ۹.۷ اینچی اپل مجهز به پردازنده A9X رسما معرفی شد

همانطور که انتظار می‌رفت اپل در رویداد فروردین ماه خود از آیفون ۴ اینچی و تبلت جدید خودش رونمایی کرد. این تبلت با نام آیپد پرو ۹.۷ ( iPad Pro 9.7 ) دارای سیستمی قدرتمند بوده که به زودی توسط اپل عرضه خواهد شد.

در کنار آیفون ۴ اینچی اپل با نام iPhone SE، این کمپانی از یک آیپد جدید نیز رونمایی کرد. این آیپد همانطور که تصور می‌شد از خانواده ” آیپد پرو ” اپل است. درواقع این آیپد را می‌توان نسخه بهبود یافته آیپد ایر اپل نامید که به سری تبلت‌های Pro اضافه شده است.

با توجه به اپل، این آیپد به یک صفحه نمایش ۹.۷ اینچی به پانل Oxide TFT و یک کنترل کننده کنتراست مجهز خواهد بود. صفحه نمایش این تبلت قادر است تا ۴۰ درصد نسبت به آیپد ایر ۲ نور را کمتر انعکاس دهد. این قضیه موجب خواهد شد که کاربران حرفه‌ای تبلت‌های اپل بتوانند بدون مزاحمت هیچگونه انعکاس نوری به استفاده از تبلت خود بپردازند.

علاوه بر آن می‌توان به ویژگی True Tone Display این صفحه نمایش اشاره کرد که موجب می‌شود تا گرمای رنگ صفحه بر اساس شرایط موجود تغییر کرده و به بهترین شرایط خودش درآید. در نهایت کاربران نیز قادر هستند تا با تنظیمات اختصاصی خود، میزان فشار بر روی چشمانشان را به حداقل برسانند.

آیپد پرو جدید اپل دارای یک سیستم صوتی قدرتمند است. این تبلت مجهز به ۴ بلندگو گسترده ( Surround ) است که دقیقا همانند برادر بزرگتر آن، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خواهد بود.

این تبلت به یک پردازنده بسیار قدرتمند A9X و کمک پردازنده M9 تجهیز شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، برای این تبلت یک صفحه کلید هوشمند نیز طراحی شده و قلم اپل نیز به خوبی توسط آن پشتیبانی می‌شود.

اما شاید برای شما جالب باشد که دوربین این تبلت چه قدرتی دارد. iPad Pro جدید اپل از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی True Tone flash بهره می‌برد که همانند آیفون ۴ اینچی جدید این کمپانی قادر به گرفتن تصاویر زنده Live Photos و ضبط فیلم‌هایی با کیفیت ۴K است.

از نظر قیمتی مدل ۳۲ گیگابایتی این محصول ۵۹۹ دلار، مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن ۷۴۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیپد پرو اپل نیز ۸۹۹ دلار به فروش خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*