تماشا کنید: کانسپت جدید آیفون ۷ منتشر شد

آیفون بعدی اپل در سال جاری عرضه خواهد شد. بر همین اساس شایعات پیرامون این گوشی هوشمند بسیار زیاد هستند. در تازه‌ترین این شایعات تریلری از طرح کانسپت iPhone 7 منتشر شده است.

امروز ویدیویی از طرح کانسپت آیفون ۷ و برادر بزرگتر آن ۷ پرو منتشر شد که نشان از امکانات فوق العاده در این دو گوشی هوشمند دارد. با توجه به شایعات موجود، اپل تصمیم دارد تا همانند دو تلفن هوشمند آیفون ۶ و ۶ پلاس، در کنار آیفون ۷ محصول بزرگتر دیگری را نیز ارائه کند که البته نام آن از “Plus” به “Pro” تغییر خواهد کرد. آیفون ۷ پرو دارای سخت افزاری قدرتمندتر خواهد بود و با صفحه نمایشی بزرگتر، نسبت به مدل معمولی ۷ تفاوت‌هایی خواهد داشت.

کانسپت جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو؛ خیلی جذاب و البته پیچیده

در حالی که ما منتظر کسب اطلاعات بیشتر از پرچمدار آینده گوشی‌های هوشمند اپل هستیم، طراحان و ایده پردازان روز به روز ایده‌های جدیدی را منتشر می‌کنند که خیلی از آنها ممکن است حتی به محصول نهایی نزدیک باشد. امروز نیز یک تریلیر دیگری از کانسپت آیفون ۷ و ۷ پرو در فضاهای مجازی دست به دست می‌چرخد که موجب سر و صدای زیادی شده است.


بر اساس اطلاعات موجود در این ویدیو باید گفت که محصول جدید اپل به یک صفحه نمایش ۴K مجهز شده است که تجربه تماشای تصاویر بسیار باکیفیت را به کاربر اهدا خواهد کرد. علاوه بر آن یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت جلویی این گوشی مشاهده می‌شود و دوربین پشتی نیز از یک سنسور با کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این درحالیست که آیفون ۶ اس آخرین پرچمدار گوشی‌های هوشمند اپل به دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

صفحه نمایش آیفون ۷ در این طرح به صورت لبه به لبه ( edge-to-edge ) طراحی شده است تا کاربر بدون کوچکترین حاشیه‌ای، تجربه‌ همه جانبه‌ای را از کارکردن با این گوشی به دست آورد. علاوه بر آن کلید هوم و تاچ آیدی نیز بر روی صفحه نمایش قرار گرفته اند که توسط کاربر و از طریق راه‌های مختلفی قابل شخصی سازی هستند.

ایده پردازان بر این باورند که آیفون نسل بعدی اپل در ۴ نسخه ۱۶، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در حالی که این تنها یک ایده است اما می‌توان طراحی آن را خیلی جذاب دانست. در این طرح‌ها شما سبک جدیدی از طراحی را مشاهده می‌کنید که می‌تواند آیفون ۷ را از سایر آیفون‌های اپل متمایز سازد.

به نظر شما آیفون نسل آینده اپل به این طرح نزدیک خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*